  • Data: 2004-02-24 06:30:33
    Temat: Re: lezka w oku sie kreci
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WD wrote:

    > Tia, napisz jeszcze że doskonale się orientowałaś w sytuacji politycznej w kraju
    > ;))

    Wiesz co. Pamiętam dokładnie, kto to był "Jaruzel", dlaczego się
    wyśmiewano z kogoś o odstających uszach wołając na niego "Urban";
    ba, pamietam nawet czołgi na ul. Lotniczej całkiem niedalego od miejsca,
    gdzie wtedy mieszkałem. Niewiele starsi ode mnie koledzy (jakieś 2 lata)
    potrafili rzucać w te czołgi cegłówkami.
    Pamiętam komentarze rodziców do słów p.Urbana o ks.Popiełuszce. Pamiętam
    nawet, że tata kryjąc się przed mamą (uznała by to za zbyt
    niebezpieczne) nosił w torbie jakieś ulotki.

    Owszem, wszystko to było traktowane przeze mnie i moich kolegów w jakimś
    sensie zabawowo, tym niemniej fakty się utrwaliły w pamięci, a z
    perspektywy lat potrafi się wagę pewnych rzeczy docenić.

    pzdrw
    PK
    rocznik 75.