  • Data: 2004-02-23 16:09:12
    Temat: Re: lezka w oku sie kreci
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Czeczko [po duzym ciachu]:

    > Myślę, że Glenn jednak wie, o czym pisze.

    zgadzam sie jak najbardziej.

    do WD, ktory napisal:

> [...]
    oraz
    >-pozostają w "lekkiej" sprzeczności ;P

    nie widze tu sprzecznosci. jako '72 takze pamietam rzeczy o ktorych piszemy.
    chyba, ze jako o 5 lat starszy od Glenn mam juz prawo, jestem w tej kascie
    co moga juz pamietac? ;)))
    nie sadzmy kogos tak czy inaczej, bo ma 27 latek, bo my=sadzacy jestesmy
    inni. jesli Ty nie pamietasz co dzialo sie wokol Ciebie, gdy miales lat
    7-10, nie oznacza, ze ktos inny nie moze.

    do Glenn, ktora napisala:

    > Jeżeli Ty wiesz lepiej, co ja pamiętam i co mi mówiono w moim domu to
    > rzeczywi?cie EOT.

    piekna pointa.

    pozdrawiam
    zbyszko janke