  • 1. Data: 2005-07-18 10:16:34
    Temat: który bank
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Gdzie daja prawdziwe kredyty hipoteczne? Znaczy sie takie bez weksla. Bo z
    tym wekslem i ubezpieczeniem na zycie to przeginaja juz.

    --
    O.

  • 2. Data: 2005-07-18 17:16:19
    Temat: Re: który bank
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Gdzie daja prawdziwe kredyty hipoteczne? Znaczy sie takie bez weksla. Bo z
    > tym wekslem i ubezpieczeniem na zycie to przeginaja juz.

    Weksel zazwyczaj jest brany jako zabezpieczenie ubezpieczyciela - na czas
    ubezpieczenia przejściowego lub minimalnego wkładu własnego.
    Polisa na życie znów jest zazwyczaj żądana w przypadku kredytowania jedynego
    żywiciela rodziny.
    Moze byś tak opisał swoją sytuację a grupowicze doradzą.

    Darek

  • 3. Data: 2005-07-19 11:48:53
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w

    > Weksel zazwyczaj jest brany jako zabezpieczenie ubezpieczyciela - na
    > czas ubezpieczenia przejściowego lub minimalnego wkładu własnego.

    Tak by się mogło wydawać, ale sie mylisz. Obdzwonilem pare bankow i
    wszystkie chca weksla obligatoryjnie. Moja sytuacja: Inwestycja sfinansowana
    w 50% z moich pieniedzy. Kredyt na splate wlasnie takiego z wekslem z PKO BP
    szrotu. Nie chce miec weksla bo nie uwazam zeby to byla partnerska sytuacja
    pomiedzy mna a bankiem.

    > Polisa na życie znów jest zazwyczaj żądana w przypadku kredytowania
    > jedynego żywiciela rodziny.

    Ale co ma z tym wspolnego żywiciel? Maja hipoteke i sa zabezpieczeni.
    I tez nie jest to prawda. U mnie PKO BP ma hipoteke, cesje z ubezpieczenia
    mieszkania, weksel i jeszcze cesje z polisy na zycie. Jestem singlem. Chyba
    za duzo chca cwaniacy - dlatego mnie zdenerwowali swoja pazernoscia i
    zmienie kredytodawce.

    > Moze byś tak opisał swoją sytuację a grupowicze doradzą.

    --
    O.

    ps.1 Sprawdzone banki to: Multibank, Millenium, PKO BP, BZ, Mbank i jeszcze
    jakies.
    ps.2 Znalazlem taki kredyt w Dom banku tylko hipoteka i cesja z polisy
    mieszkania. Zadnych weksli i łaski. O to mi wlasnie chodzi. Co ciekawe
    oprocentowanie nizsze niz w PKO BP.
    ps.3 Pozdrawiam serdecznie grupowiczow

  • 4. Data: 2005-07-19 16:02:42
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    To podałeś kilka szczegółów.

    Tak by się mogło wydawać, ale sie mylisz. Obdzwonilem pare bankow i
    > wszystkie chca weksla obligatoryjnie. Moja
    sytuacja: Inwestycja sfinansowana
    > w 50% z moich pieniedzy. Kredyt na splate

    BPH przy takim udziale własnym nie wexmie weksla. Do czasu uprawomocnienia
    się hipoteki będziesz miał podwyższone oprocentowanie

    > Ale co ma z tym wspolnego żywiciel? Maja hipoteke i sa zabezpieczeni.

    Ma bo gdyby dawać kredyt rodzinie gdzie jedna osoba utrzymuje cała rodzinę
    to przyjęcie polisy na życie ma sens.

    > I tez nie jest to prawda. U mnie PKO BP ma hipoteke, cesje z ubezpieczenia
    > mieszkania, weksel i jeszcze cesje z polisy na

    Jak tyle dałeś to wzięli :))

    zycie. Jestem singlem. Chyba

    W takiej sytuacji BPH nie wymaga polisy na życie

    > za duzo chca cwaniacy - dlatego mnie zdenerwowali swoja pazernoscia i
    > zmienie kredytodawce.

    Wolna wola

    Reasumując - udaj się też do BPH. Ewentualnie czekaj aż ktoś z grupowiczów
    podpowie ci inny bank.

    Darek

  • 5. Data: 2005-07-19 21:08:08
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&!*.sie>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > To podałeś kilka szczegółów.

    Czy na tej grupie siedzą pracownicy banków? Takie mam wrażenie co do
    ciebie... Ale ja nie jestem frajerem!

    --
    O.

  • 6. Data: 2005-07-20 05:16:30
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Czy na tej grupie siedzą pracownicy banków? Takie mam wrażenie co do
    > ciebie... Ale ja nie jestem frajerem!

    Pewnie są i pracownicy i są też (w większosci) klenci banków.

    Co do frajera to się nie wypowiem, wiesz najlepiej.

    Albo chcesz pomocy albo nie pros o nią

    Darek

  • 7. Data: 2005-07-20 06:57:22
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w

    > Pewnie są i pracownicy i są też (w większosci) klenci banków.
    > Co do frajera to się nie wypowiem, wiesz najlepiej.
    > Albo chcesz pomocy albo nie pros o nią

    Nie doczytalem wczoraj dokladnie. Dziekuje za informacje.

    O.