  • 1. Data: 2005-07-18 09:23:49
    Temat: [BPH] Czy możecie zalogować się do Sez@mu ?
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@o...na.liste>

    Witam,

    Zostałem dziś powitany przez nową stronę do logowania w Sez@mie.
    Poprawa bezpieczeństwa za wszech miar pożądana.
    Niestety mam wrażenie że wraz z ze zmianą sposobu logowania
    odleciały hasła bo nie mogę się zalogować.

    Czy macie tak samo ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 2. Data: 2005-07-18 09:28:45
    Temat: Re: [BPH] Czy możecie zalogować się do Sez@mu ?
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@o...na.liste>

    > Czy macie tak samo ?

    Login i hasło żony. Objawy te same - Błąd podczas logowania.
    Hmmmm a raczej .... Hahaha.

    --
    Tomasz Skorupa

  • 3. Data: 2005-07-18 09:35:15
    Od: "art" <e...@o...pl>

    U mnie login OK ale hasło się nie zgadza- żąda o jeden więcej znaków niż ma moje
    hasło, konsultant miał oddzwonić "max-20minut" minęły prawie 2godziny i zero
    odzewu...

  • 4. Data: 2005-07-18 09:36:46
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

> [...]
    > Niestety mam wrażenie że wraz z ze zmianą sposobu logowania
    > odleciały hasła bo nie mogę się zalogować.

    Podobnie, ale mogę się zalogować. Ilość pól hasła jest ograniczona do 9 i
    nie jest zgodna z długością hasła. Hasło mam dłuższe.
    Po zalogowaniu się żadają podania numeru komórki.

  • 5. Data: 2005-07-18 09:42:23
    Od: JR <r...@g...com_WYKASUJ>

    On Mon, 18 Jul 2005 11:28:45 +0200, "Tomasz Skorupa"
    <t...@o...na.liste> wrote:

    >Login i hasło żony. Objawy te same - Błąd podczas logowania.
    >Hmmmm a raczej .... Hahaha.

    Hmmm.. wszystko działa jak trzeba. Przed chwilą sprawdziłem.

    Rysiek

  • 6. Data: 2005-07-18 09:46:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tomasz Skorupa napisał(a):

    > Czy macie tak samo ?

    Logowanie dotychczasowym hasłem - podział na dwa ekrany. Na pierwszym
    wprowadza sie nazwę, na drugim hasło. Potem propozycja nie do
    odrzucenia, żeby zmienić hasło na conajmniej 10 znakowe (dotychczas
    miałem 8). Zmiana hasła, żądanie podania numeru komórki do wysyłania
    kodu i dalej OK.

    M.

  • 7. Data: 2005-07-18 09:52:08
    Od: Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net>

    Tomasz Skorupa napisał(a):
> [...]
    > Niestety mam wrażenie że wraz z ze zmianą sposobu logowania
    > odleciały hasła bo nie mogę się zalogować.

    Działa, sprawdzałem o 11:52

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net

  • 8. Data: 2005-07-18 10:20:35
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    Czyli zbiór klientów banku został ogranicznony do grona posiadaczy
    telefonów mobilnych ?

  • 9. Data: 2005-07-18 12:40:31
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@o...na.liste>

    Niniejszym odszczekuję. Moja wina.

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 10. Data: 2005-07-18 14:56:42
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    Audyt IT <g...@w...pl> napisał(a):

    > Czyli zbiór klientów banku został ogranicznony do grona posiadaczy
    > telefonów mobilnych ?

    Nie, tylko juz teraz mozesz bankowi podac nr komorki, na ktora BPH bedzie w
    przyszlosci przesylal Ci sms kody. Jesli nie chcesz teraz podawac nr
    komorki, klikasz na *dalej* i jestes juz w rachunku.

    A propos trudnosci z logowaniem sie, u mnie wszystko dziala i powiem
    szczerze jestem w szoku.