  • 1. Data: 2005-07-18 09:38:29
    Temat: [Pekao SA] Nowosc - KK MasterCard
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Nie zauważyłem, żeby pojawiło się na grupie:
    http://tinyurl.com/9a8je

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2005-07-18 09:46:41
    Temat: Re: [Pekao SA] Nowosc - KK MasterCard
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    Prof_Ex <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie zauważyłem, żeby pojawiło się na grupie:
    > http://tinyurl.com/9a8je
    >
    > Pozdrawiam!
    > Prof_Ex

    Masz juz ja? Jakies doswiadczenia?

  • 3. Data: 2005-07-18 09:57:23
    Od: "sam_mo" <s...@p...onet.pl>

    oplaty i oprocentowanie makabryczne, biorac pod uwage aktualne oferty
    konkurencji. czyzby oferta dla niezorientowanych i hobbystow?;)

  • 4. Data: 2005-07-18 10:25:43
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "sam_mo" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > oplaty i oprocentowanie makabryczne, biorac pod uwage aktualne oferty
    > konkurencji. czyzby oferta dla niezorientowanych i hobbystow?;)

    Tak jak i z innymi rzeczami w tym banku.
    Oprocentowanie lokaty PLN na pół roku to 1,8%
    No naprawdę nie wiem kto tam kasę wsadzi, skoro
    w innych bankach jest 4,5% za 3 miesiące :)
    Śmieszni są.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 5. Data: 2005-07-18 11:25:06
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > oplaty i oprocentowanie makabryczne, biorac pod uwage aktualne oferty
    > konkurencji. czyzby oferta dla niezorientowanych i hobbystow?;)

    IMHO nie ma się czym podniecać.
    To po prostu MasterCardowy odpowiednik kart VISA Regata - od wyglądu po warunki
    wydawania i używania.

    m23m

  • 6. Data: 2005-07-18 19:38:34
    Od: "AruBuru" <a...@r...ats.pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oprocentowanie lokaty PLN na pół roku to 1,8%
    > No naprawdę nie wiem kto tam kasę wsadzi, skoro
    > w innych bankach jest 4,5% za 3 miesiące :)

    a gdzie dają 4,5% za 3 miesiące? mówisz o lokacie?

    AruBuru

  • 7. Data: 2005-07-18 19:40:33
    Od: "AruBuru" <a...@r...ats.pl>

    Użytkownik "m23m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > IMHO nie ma się czym podniecać.
    > To po prostu MasterCardowy odpowiednik kart VISA Regata - od wyglądu po
    warunki
    > wydawania i używania.

    mozna sie troche podniecic masterdardem shell pekao (jeżeli ktoś do
    podniecania szuka kart). mowie o kredytowej.

    AruBuru

  • 8. Data: 2005-07-18 20:02:47
    Od: "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej>

    "AruBuru" <a...@r...ats.pl> wrote in message

    > a gdzie dają 4,5% za 3 miesiące? mówisz o lokacie?

    W Lukas Banku

  • 9. Data: 2005-07-18 20:14:28
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-18 22:02- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Kamil Kosiński, gdy pisał(a):

    > W Lukas Banku

    Prawie, prawie: powyżej 10k, stałe oprocentowanie, zakładana w
    internecie, na 90 dni - 4,4%

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 10. Data: 2005-07-18 20:28:30
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    > mozna sie troche podniecic masterdardem shell pekao (jeżeli ktoś do
    > podniecania szuka kart). mowie o kredytowej.
    >
    > AruBuru

    Czy Pekao/Shell nie jest czasem kartą obciążeniową?