  • 11. Data: 2003-11-06 11:30:03
    Temat: Re: krotka historia o poleceniu zaplaty - epizod I
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Jedni zasłaniają się drugimi i spychają odpowiedzialność na drugą
    stronę...
    > A ja mam tego powoli dość...

    Miałam to samo. Mimo mojej prośby w Inteligo (po uzyskaniu takich samych jak
    Ty informacji z VW) odmówiono mi przesłania potwierdzenia do VW. Bo nie i
    już. Na pocieszenie powiem Ci co należy zrobić ;-) Otóż należy zadzwonić do
    VW i powiedzieć, że chcesz zrealizować DD - jak powiedzą, że nie otrzymali
    potwierdzenia od Inteligo należy powiedzieć, że masz to w głębokim poważaniu
    i chcesz zlecić DD. I DD działa :D .

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-11-06 11:31:19
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No i nie wiadomo kogo ochrzaniać. :-)

    Wiem! Wyślę _jednego_ maila do i...@i...pl i i...@v...pl
    [jawnie] z opisem sytuacji. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 13. Data: 2003-11-06 11:39:27
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > VW i powiedzieć, że chcesz zrealizować DD - jak powiedzą, że nie otrzymali
    > potwierdzenia od Inteligo należy powiedzieć, że masz to w głębokim

    A jak to mają w systemie w VW? Jako polecenie aktywne? Znaczy zmianili już
    status na Twoją prośbę, czy może wyjątkowo przepuścili jedno zlecenie i
    zawsze będziesz się musiała użerać ? Bo jeśli już uaktywnią to możesz płacić
    także zlecając to przez e-direct. I mnie właśnie o to chodzi.

    Oj, ale im napiszę... Jednym i drugim...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 14. Data: 2003-11-06 11:54:25
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    płacić
    > także zlecając to przez e-direct. I mnie właśnie o to chodzi.

    Prawdę mówiąc nie interesowałam się (nie pytałam) jak to mają zaznaczone w
    systemie. Po "odbiciu" się od Inteligo ("nie wysyłamy takich potwierdzeń") i
    jednocześnie dowiedziawszy się, że zgoda na DD do nich dotarła, po prostu
    zadzwoniłam do VW i pomimo obiekcji Vlinka ("nie dostaliśmy potwierdzenia z
    Inteligo") zażądałam zrealizowania DD. Zadziałało i działa do tej pory.

    > Oj, ale im napiszę... Jednym i drugim...

    No przydałoby się. Mnie się nie chciało wtedy, bo po prostu zaczęło działać.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-11-06 12:16:57
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > W prawie bankowym nie znalazłem takich informacji.

    Poszukaj "porozumienie międzybankowe z dnia ... w sprawie stosowania
    polecenia zapłaty"