  • 11. Data: 2007-04-16 09:41:19
    Temat: Re: kredyt przy braku dochodów...
    Od: d...@g...com

    On 15 Kwi, 18:13, "x" <y...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    > takie pytanie... jesli chcę wziąć kredyt konsolidacyjny pod hipotekę, ale od
    > początku roku nie wykazuję dochodów (własna firma od 11 lat, zawsze dość
    > wysokie dochody), to czy bank będzie brał pod uwagę, że brak dochodów wynika
    > ze zwiększonych inwestycji (jednocześnie obroty są trochę wyższe)?
    > chodzi o to, że kupując coś siłą rzeczy spadają mi dochody bo inwestycje,
    > ale firma nadal się kręci, tzn. nie spada obrót, a wręcz rośnie...
    > Czy jest szansa, że w takiej sytuacji bank przychyli się do kredytu?
    >
    > pozdrawiam,

    Jesli chcesz kredyt pod zabezpieczenie hipoteki na nieruchomości,
    która nie jest
    aktualnie obciążona inną hipoteką, możesz mieć na przyzwoitych
    warunkach
    pożyczkę na dowolny cel w kwocie max 60% wartości nieruchomości
    stanowiącej
    zabezpieczenie, tylko na oświadczenie o dochodach. Oprocentowanie ok.
    5,35%c w PLN -
    myślę, że będzie trudno wyszukać lepszej oferty.

    Pozdr
    DD

  • 12. Data: 2007-04-17 14:55:33
    Od: "Dyzmund" <d...@t...pl>

    roku nie wykazuję dochodów (własna firma od 11
    > lat, zawsze dość wysokie dochody), to czy bank będzie brał pod uwagę, że
    brak dochodów wynika ze zwiększonych inwestycji
    > (jednocześnie obroty są trochę wyższe)?

    Są banki (choć jest ich niewiele) które dają kredyty na OŚWIADCZENIE a nie
    zaświadczenie o dochodach. Znam kogoś kto dostał niedawno zwykły kredyt
    hipoteczny. Działalnośc prowadził 8 lat i zawiesił 3 miesiące przed
    złożeniem wniosku kredytowego. Oświadczył, że działalność prowadzi i zarabia
    tyle a tyle, byle zdolność była. Dostaniesz w ten sposób kredyt w
    Santanderze na ok 50-60 wartości nieruchomości.
    Swoją drogą, po co bankowi dochody, niech się klient martwi, zeby spłacić.
    Inaczej mają dom za pół ceny na sprzedaż.
    Podobnie z ograniczeniem wiekowym - w Stanach na łoży śmierci można wziąć
    kredyt, bank się nie martwi, że człowiek nie spłaci, spłacą skadkobiercy
    albo mają nieruchomość na sprzedaż.
    U nas jeszcze nie ma prawdziwej konkurencji wśród banków.

    Dyzmund

  • 13. Data: 2007-04-17 17:00:11
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Apr 2007 16:55:33 +0200, "Dyzmund" <d...@t...pl> wklepał(-a):

    >Swoją drogą, po co bankowi dochody, niech się klient martwi, zeby spłacić.
    >Inaczej mają dom za pół ceny na sprzedaż.

    Licytacja zaczyna się OIMW od 75% wartości. Zakładając, że ktoś za tyle kupi, to
    gdzie ten zysk banku, skoro kredyt był np. na 200 tys., a z licytacji otrzymali
    150 tys.? Niezły biznes, nie ma co. ;)

  • 14. Data: 2007-04-18 11:13:40
    Od: "andzik" <a...@p...fm>

    > Licytacja zaczyna się OIMW od 75% wartości. Zakładając, że ktoś za tyle kupi, to
    > gdzie ten zysk banku, skoro kredyt był np. na 200 tys., a z licytacji otrzymali
    > 150 tys.? Niezły biznes, nie ma co. ;)

    Jakbys uwaznie przeczytal poprzedni mail to bys wyczytal ze daja na 50-60%
    wartosci nieruchomosci - wiec zysk jest.