  • 1. Data: 2007-04-15 09:19:37
    Temat: ofx multibank
    Od: "rwk" <r...@g...pl>

    Dla zainteresowanych - ponizej link do narzedzia konwertujego historie
    operacji Multibanku do formatu ofx

    http://www.multibank.googlepages.com/

    Pozdrawiam

    r.

  • 2. Data: 2007-05-21 20:03:06
    Temat: Re: ofx multibank
    Od: " - Robert 5055 -" <r...@g...pl>

    rwk <r...@g...pl> napisał(a):

    > Dla zainteresowanych - ponizej link do narzedzia konwertujego historie
    > operacji Multibanku do formatu ofx
    >
    > http://www.multibank.googlepages.com/

    Hej,

    Odświeżam wątek, bo Robert odwalił kawał dobrej roboty. Właśnie opublikował
    nową wersję skryptu, która w rewelacyjny sposób pomogła przenieść mi ponad
    2000 transakcji z Multi od 2002 roku do formatu QIF i zaimportować do MS Money.
    Działa to rewelacyjnie i w końcu uporządkowałem transakcje.

    Polecam i pozostaje mieć nadzieję, że Robert będzie dalej rozwijał ten skrypt
    dla kart kredytowych etc.

    Pozdrawiam,

    Robert

    PS. Zbieżność imion przypadkowa ;-) - ja jedynie mu strasznie marudziłem
    prosząc o poprawki w skrypcie :-)