  • 1. Data: 2007-04-14 12:26:13
    Temat: ING Bank Śląski - ciekawostka :)
    Od: "DarkStar" <p...@g...com>

    Witam!

    Zostałem wpisany do Ewidencji Działalności Gospodarczej 10.04, a ING
    BŚ wysłał mi ofertę dla małych firm 11.04 (odebrałem 12.04). Jak oni
    to robią? Ja wiem, że fakt prowadzenia przez kogoś działalności
    gospodarczej nie jest żadną tajemnicą, ale to było nawet przed
    REGONem. Skąd ING bierze takie informacje? Mają "tajniaka" w UM, czy
    też ktoś tam codziennie chodzi i przegląda jakieś rejestry? Jak
    myślicie? :)

    Nie żeby mi to przeszkadzało szczególnie, zwłaszcza że zamierzam
    skorzystać z ich oferty (po porównaniu z innymi bankami), ale po
    prostu jest to interesujące, świetny sposób na szybkie pozyskiwanie
    nowych klientów.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-04-14 12:58:45
    Temat: Re: ING Bank Śląski - ciekawostka :)
    Od: "Synek" <h...@W...pl>

    Maja tajniaka, ktory codziennie przeglada rejestry? ;-)

    S.

  • 3. Data: 2007-04-15 06:33:00
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Synek napisał(a):
    > Maja tajniaka, ktory codziennie przeglada rejestry? ;-)

    Tym bardziej, że gdzieniegdzie rejestry są ogólno dostępne na
    stronach internetowych odpowiednich urzędów.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz