  • 1. Data: 2007-04-15 07:24:12
    Temat: Re: Gdzie przeniesienie 2KK bez formalnosci.
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 15 Kwi, 07:55, "Wywroot" <wywrot@v__sercesercerut.pl> wrote:

    > A patrzyłeś na vwbank.pl ?
    >
    > mirka

    Kolega pytał o KK. O ile wiem, vwbank.pl nie wydaje kart. A może się
    mylę?

  • 2. Data: 2007-04-15 08:24:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-15 09:24, k...@g...pl stwierdził, że:
    > Kolega pytał o KK. O ile wiem, vwbank.pl nie wydaje kart. A może się
    > mylę?

    VW nie wydaje KK, ma dwie debetówki wypukłe. Dla koliny, jakkolwiek on
    teraz się podpisuje, nie ma to znaczenia. To taki grupowy troll :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2007-04-15 17:54:43
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-04-15, k...@g...pl
    <k...@g...pl> wrote:

    > Kolega pytał o KK. O ile wiem, vwbank.pl nie wydaje kart. A może się
    > mylę?

    Nie mylisz się, vw nie odferuje żadnych kart kredytowych.
    BTw, nie było mnie tu jakiś czas i mam pytanie, czy ten wywroot został
    już zlustrowany? Jeśli tak, to czy wyszło, że to pajac pospolity, czy
    jakiś nierozgarnięty marketingowiec vw? Śmieci strasznie tymi
    swoimi dezinformacjami.

    Renata

  • 4. Data: 2007-04-15 20:55:00
    Od: "Wywroot" <wywrot@v__sercesercerut.pl>

    > już zlustrowany? Jeśli tak, to czy wyszło, że to pajac pospolity, czy

    Nie musisz mnie lustrować.
    Pełne CV zanjdziesz bez trufu

    http://an.feedle.com/

    POzdraiwiam

    coolina

  • 5. Data: 2007-04-15 21:19:01
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

> [...]
    > już zlustrowany? Jeśli tak, to czy wyszło, że to pajac pospolity, czy
    > jakiś nierozgarnięty marketingowiec vw? Śmieci strasznie tymi

    To to kolina, pleśń grupowa. Toto już ze dwa lata jak trolluje i ciągle
    nie wyszło poza pseudo informacje o vw banku. Kiedyś zresztą było toto
    zabawniejsze, bo miewało rozdwojenie jaźni i samo ze sobą gadało

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 6. Data: 2007-04-16 05:07:46
    Od: "Wywroot" <wywrot@v__sercesercerut.pl>

    > nie wyszło poza pseudo informacje o vw banku. Kiedyś zresztą było toto
    > zabawniejsze, bo miewało rozdwojenie jaźni i samo ze sobą gadało

    Nieprawda.

    jcool