  • 1. Data: 2003-11-06 11:37:20
    Temat: kredyt mieszkaniowy w KB - jeszcze spytam
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    hej,

    Czy uważacie, że kredyt mieszkaniowy w KB ma jakieś ukryte kruczki? Może
    ktoś ma jakieś doświadczenia lub porównianie (może zdecydowałbym się jeszcze
    na PKO BP)?
    W KB znalazłem, że wcześniejsza spłata podlega opłacie zgodnie z TOiP. Dziś
    jest tam 0 zł, ale czy zmiana TOiP będzie skutkowała zmianą dla mnie? W KB
    mówią, że nie, bo liczy się TOiP obowiązująca przy podpisaniu umowy
    kredytowej, jednak liczę na Wasze doświadczenie...

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2003-11-06 16:12:18
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy w KB - jeszcze spytam
    Od: Andrzej Rabiczko <f...@g...pl>

    XYZ wrote:

> [...]
    > mówią, że nie, bo liczy się TOiP obowiązująca przy podpisaniu umowy
    > kredytowej, jednak liczę na Wasze doświadczenie...

    Pisal o tym swego czasu Tensor (przeszukaj archiwum) - trzeba
    "wynegocjowac" 0zl w umowie kredytowej.

    Pozdrawiam
    franc

  • 3. Data: 2003-11-07 08:34:12
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    W mojej umowie na moja prosbe znalazl sie punkt o braku jakichkolwiek oplat
    za wczesniejsza splate. Wystarczyla krotka konsultacja z centrala. Wiec
    popros o umieszczenie tego w umowie.