  • 1. Data: 2003-11-06 12:01:19
    Temat: Czy PKO/CS w Inteligo kantuje czy to tylko podatek?
    Od: "Rosenzweig" <r...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Witam,

    Moze to troszke glupie i niepowazne pytanie - procenty, lokaty i inne

    tego typu rzeczy to dla mnie szara magia.

    Zaczalem odkladac drobna kase w funduszach dostepnych w Inteligo

    i jak przegladnalem historie operacji to mam maly zgryz bo mi sie saldo

    nie zgadza :(

    Opisze to na przykladzie funduszu akcji bo tu braki najbardziej widac.

    Sytuacja wyglada tak: dokonalem 4 wplat

    1. 100pln przy cenie jednostki 215.50

    2. 200pln przy cenie jednostki 231.05

    3. 100pln przy cenie jednostki 231.40

    4. 100pln przy cenie jednostki 228.49

    wczorajsza wycena jednostki dla FIO akcji wynosi 234.41 czyli jest wieksza

    od kazdej ceny nabycia jednostek w czasie ostatnich 4 miesiecy.

    I tu zagwozdka - w podsumowaniu wychodzi ze nie tylko nie zarobilem ale i

    stracilem bo obecnie posiadane jednostki moge odsprzedac za niecale 500pln :(

    Czy ja cos zle kapuje ze skoro zawsze kupowalem taniej niz obecna cena

    jednostki to powinienem przynajmnije jakies grosze zarobic?

    Czy moze wszystko jest OK ale dochodzi przy zbyciu podatek ktory zjada ten

    zysk?

    Dzieki za wszelkie sugestie :)

    --

    Abdul Rosenzweig

  • 2. Data: 2003-11-06 12:06:13
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    >

    > jednostki to powinienem przynajmnije jakies grosze zarobic?
    >

    > Czy moze wszystko jest OK ale dochodzi przy zbyciu podatek ktory zjada ten

    A uwzględniłeś prowizję za nabycie jednostek? O ile pamiętam to Inteligo nie
    oferuje funduszy bezprowizyjnie?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn