  • Data: 2005-04-22 06:28:36
    Temat: Re: kredyt hipotetyczny ???
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In message opspln57qdynic5p@ada, Zbigniew <z...@p...onet.pl>
    wrote:
    > I znów masz racje. To moja zmora muszę zwracać na to uwagę.

    Łatwo skojarzyć i zapamiętać W-Warszawski, L-Londyński.
    Tylko trzeba zwracać uwagę co się pisze :) Mnie też nie zawsze
    się to udaje :(

    > To co podałem można uzyskać np w Millenium przy wkładzie własnym
    > powyżej 50% dochodzie netto powyżej 18000 PLN i oczywiście będąc ich
    > klientem docelowym(VIP).Kwota kredytu powyżej 500 000
    > To oczywiście krancowy przypadek. średnio dla kredytów powyżej 500
    > 000 PLN można uzyskac 2,2% w góre.

    Czyli jest to zwykłe mydlenie oczu :)
    Jak w Multibanku reklamowali kredyt zł "już od 7%"
    to mnie wyliczyli ponad 10% :(
    Takich klientów o których piszesz jest może sporo w Warszawie,
    ale na pozostałym obszarze kraju jest to chyba znikoma mniejszość.
    Średnio ludzie jak mają 4000 brutto to już są "burżuje" i biorą
    kredyty do 100000 (czasem może nieco wyższe).

    Jakie byś mi załatwił oprocentowanie dla takich danych?
    wartość nieruchomości: 100tyś
    wkład własny: 51 tyś (czyli kredyt: 49 tysięcy)
    okres kredytowania: 30 lat
    waluta: CHF
    raty: malejące (stała rata kapitałowa)
    i powiedzmy dochód netto na członka rodziny: 900zł

    Pozdrawiam
    Miroo