  • Data: 2005-04-24 20:19:28
    Temat: Re: kredyt hipotetyczny ???
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 24 Apr 2005 17:14:54 +0200, manson_ <daru[spam]@poczta.fm>
    napisał:

    > U?ytkownik "Zbigniew" <z...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Witam!
    > rece opadaja,
    > - 3M WIBOR 6,60 % !!! cz?owieku skad ty bierzez te dane ??
    > chyba ze styczniowej gazety ???
    > - co do kursu to splata kredytu walutowego zazwyczaj jest po srednim
    > NBP-u
    > - a gdzie ja napisalem ze oprocentowanie bedzie przez caly okres
    > kredytowania 6,6%
    > WIBOR + 1% marzy przez ca?y okres kredytowania !!!
    >
    > koncz wasc wstydu oszczedz !
    >
    > pozdrawiam
> [...]

    Zarzucasz mi cały czas niekompetencje i co najmniej głupotę. Podajac
    żądane przez Ciebie w poście dane wskazałem ich żródło. Miło mi ze
    pominołeś to milczeniem. Sam bieżesz dane dokładnier z sufitu i w formie
    jaka jest Ci wygodna, oczywiście nie podając ich źródła. Np WIBOR3M ~6,60%
    stosuje np GE Money i to obecnie. Prosze powiedz mi szaraczkowi który bank
    stosuje do spłaty kredytu średni kurs NBP - biorę tam natychmiast kredyt,
    bo pewnie ten bank stosuje ten sam wskaźnik przy wypłacie kredytu. Z
    informacji jakie posiadam banki stosują przeliczanie sumy kredytów
    denominowanych wg kursu kupna waluty wg własnych tabel kursowych,
    natomiast rata jest przeliczana z waluty na złote wg kursów sprzedaży
    także z własnych tabel banku. Tabele kursów są publikowane przez każdy
    bank!
    Ponadto jeżeli coś się porównuje to niech to ma te same podstawy i
    warunki. Inaczej dochodzi się do takich wniosków jak Ty. Zaprzestań
    manipulacji i nie rób wody z mózgu innym. To bywa szkodliwe.
    pozdrawiam
    Zbyszek