  • Data: 2005-04-21 20:50:21
    Temat: Re: kredyt hipotetyczny ???
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Apr 2005 08:49:24 +0200, Miroo <m...@R...o2.pl>
    napisał:

    > 1. Znów ci się pomieszał WIBOR z LIBOREM ;)
    > 2. Przy jakich kwotach to oprocentowanie? 300 000 PLN?
    > W jakim banku? Np w PKO BP, w którym podobno niezłe są
    > warunki zeszli maksymalnie do około 3,45% dla > 50% wkładu
    > własnego. Nie wierzę, że wyrzucają połowę tej kasy a drugą
    > połową dzielą się jeszcze z pośrednikiem :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Miroo

    I znów masz racje. To moja zmora muszę zwracać na to uwagę.
    To co podałem można uzyskać np w Millenium przy wkładzie własnym powyżej
    50% dochodzie netto powyżej 18000 PLN i oczywiście będąc ich klientem
    docelowym(VIP).Kwota kredytu powyżej 500 000
    To oczywiście krancowy przypadek. średnio dla kredytów powyżej 500 000 PLN
    można uzyskac 2,2% w góre.
    Pozdrawiam
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/