  • Data: 2005-04-23 15:07:24
    Temat: Re: kredyt hipotetyczny ???
    Od: "manson_" <daru[spam]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbigniew" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:opspngwescynic5p@ada...
    Dnia Fri, 22 Apr 2005 16:29:23 +0200, manson_ <daru[spam]@poczta.fm> napisa

    > To sobie policz a nie wysy3aj medrku innych na korepetycje
    > pozdrawiam
    >
    > Ok.
    > Wybierz bank, podaj mi kwote kredytu, okres i oprocentowanie w PLN i CHF

    Bank Millenium
    Kwota kredytu to 700 000,00 PLN rata liczona po wpisie do KW
    PLN to 6,91% obecna rata to 5 389,34 PLN
    CHF to 2,38% obecna rata to 3 791,52 PLN 1 464,13 CHF przy kursie
    kupno/sprzedaż 2,5056/2,5896

    Mnie wychodzi 68%, ale chyba sie myle? Jeżeli tak to sprostuj mnie.

    miłego liczenia
    Zbyszek

    Witam!
    No to ciekawe bo mi wyszło 46,9 % (przy podanym przez ciebie bardzo
    "ciekawym" oprocentowaniu)
    Korzystałem z kalkulatora na ekspanderze
    (www.expander.pl/expander/index.jsp?layout=1&page=ch
    ooseCurrencyLoan)
    Wprowadzone dane to:
    1)kwota 700.000,00 PLN
    2)okres 240 m-cy
    3)oprocentowanie PLN to 6,91%
    4)oprocentowanie CHF to 2,38%
    5)spłata po średnim NPB z 22.04.2005 czyli 2.7155

    Nie wspomne, że oprocentowanie dla złotowek mozna bez problemu dostac nizsze
    i to bez zadnych specjalnych warunkow (np. ING BSK 6M WIBOR + 1% marzy przez
    caly okres kredytowania
    i co najwazniejsze dla wszystkich !)
    A np. standardowe oprocentowanie w Banku Millenium wacha sie w przedziale
    od 2,03% do 3,93 dla CHF
    i warto tu dodac, ze wg. rankingu ekspandera Bank Millenium ma najtanszy
    kredyt we frankach szwajcarskich.
    Wiec wezmy pod uwage takiego biednego szaraczka jak Ja. W ING dostane jakies
    6,6 % w PLN
    a w Millenium bedzie pewnie zblizone do gornej granicy ich standardowego
    oprocentowania 3.93 % w CHF.

    Wrowadzamy wiec dane do kalkulatora :
    1)kwota 700.000,00 PLN
    2)okres 240 m-cy
    3)oprocentowanie PLN to 6,6%
    4)oprocentowanie CHF to 3,93%
    5)spłata po średnim NPB z 22.04.2005 czyli 2.7155

    Przy ww. danych mamy jakies 25%.

    Oczywiscie oprocentowanie kredytow hipotecznych na rynku zarowno dla PLN jak
    i dla CHF jest bardzo zroznicowane
    ale mysle ze to ktore podalem jest i tak bardziej "zyciowe" niz twoje.

    Gdzie te 70% ????

    manson_