  • Data: 2002-06-03 09:15:09
    Temat: Re: konto walutowe w GBP
    Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To interesujaca informacja, ale te 500 zl to tez jest koszt. VC mam u
    > Lukasa na bardzo satysfakcjonujacych warunkach (tyle ze - wiem - bez
    > podgladu netowego). Zastanowie sie - to zalezy jaki limit by mi dali, bo
    > mniejszy niz 5000 mnie nie interesuje, a saldo od kilu lat nad wyraz
    > skromne i ruch na koncie, chociaz kiedys to i owszem (konto to mam od
    > kilkunastu lat, kiedys moje podstawowe). Ale nie sadze, zeby potrafili
    > patrzec tak daleko wstecz, skoro nawet potwierdzenia przelewu z zeszlego
    > roku nie potrafia wystawic ;P

    Nie - ta "darmowa" VC to karta debetowa czyli korzystajaca ze srodkow
    na ROR - nie kredytowka! Tak wiec jak bedziesz mial saldo=5000 to bedziesz
    mial taki limit :-). Ta karta, ze wzgledu wlasnie na mozliwosc swobodnego
    regulowania salda przelewami i podglad przez net idealnie nadaje sie do
    transakcji w sklepach internetowych.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek