  • Data: 2002-06-03 17:20:35
    Temat: Re: konto walutowe w GBP
    Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego co wyczytałem w TOiP wywnioskowałem, że VC za 4 zł można dostać tylko
    > do konta a'vista... mylę się?

    Tak, mylisz sie :-)

    > Ja mam Konto24, używane wyłącznie do wpłat do
    > ebanków i wypłat gotówkowych.

    Skads to znam :-)

    > Czy można przekształcić Konto24 w a'vista i
    > czy w koncie a'vista można mieć podgląd rachunku i przelewy zdefiniowane
    > przez Internet?

    Nie, nie musisz niczego przeksztalcac w a'vista (aczkolwiek istnieje _tez_
    mozliwosc wydania VC do a'vista) - prosisz normalnie o karte VC do swojego
    rachunku (ROR - Konto24) i tyle. Przynajmniej tak wynika z TOiP - zawsze
    mozna jeszcze zapytac o to w oddziale albo na infolince.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl