  • Data: 2002-06-04 21:10:09
    Temat: Re: konto walutowe w GBP
    Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktos z Grupowiczow też ma Vise Classic do Konta 24 i moglby potwierdzic,
    > ze faktycznie w takim przypadku nie jest pobierana oplata za prowadzenie
    > konta? U mnie w oddziale twierdza co innego, poza tym w tabeli oplat tez
    > napisane jest, ze po wydaniu VC oplat nie pobiera sie za prowadzenie konta
    > a'vista (jak zauwazyl Tomek). Jak to wiec w koncu jest? :)

    Kurcze chyba macie racje, teraz zajrzalem do TOiP :-)) wreszcie i faktycznie
    jest przypis o koncie a'vista (choc figuruje to w tej samej pozycji co Konto24
    wiec pewnie dlatego tak mi sie wydawalo). Tym niemniel moze warto zapytac ich
    w oddziale - moze z oplaty za Konto24 tez sa sklonni zrezygnowac?

    Jesli faktycznie nie mam racji to przepraszam za wprowadzenie w blad.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl