  • Data: 2002-06-04 14:40:05
    Temat: Re: konto walutowe w GBP
    Od: Jarosław Bierczyński <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wilczek <w...@i...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:

    > Nie, nie musisz niczego przeksztalcac w a'vista (aczkolwiek istnieje _tez_
    > mozliwosc wydania VC do a'vista) - prosisz normalnie o karte VC do swojego
    > rachunku (ROR - Konto24) i tyle. Przynajmniej tak wynika z TOiP - zawsze
    > mozna jeszcze zapytac o to w oddziale albo na infolince.

    Czy ktos z Grupowiczow też ma Vise Classic do Konta 24 i moglby potwierdzic,
    ze faktycznie w takim przypadku nie jest pobierana oplata za prowadzenie
    konta? U mnie w oddziale twierdza co innego, poza tym w tabeli oplat tez
    napisane jest, ze po wydaniu VC oplat nie pobiera sie za prowadzenie konta
    a'vista (jak zauwazyl Tomek). Jak to wiec w koncu jest? :)

    Pzdr
    JB