  • 1. Data: 2005-03-08 21:16:10
    Temat: konto w multibank
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    Witam
    Czy multibank jak się ma w połowie aktywowane konto nie pobiera opłat?
    Mam pewną sumę na koncie w multibanku i pewne dokumenty są nieczytelne, a więc
    nie mogę zrealizować przelewu. Czy jak złożę wniosek o zamknięcie konta
    przeleją mi całą kwotę na podany rachunek. Boję się, że bank może mi coś z tej
    kwoty zabrać. Czy lepiej aktywować konto, przelać i je dopiero zamknąć? (nie
    sprawdziło się). Jest coś takiego jak limit kwoty przelewu...

  • 2. Data: 2005-03-09 06:55:24
    Temat: Re: konto w multibank
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-08, marcib <m...@p...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > kwoty zabrać. Czy lepiej aktywować konto, przelać i je dopiero zamknąć? (nie
    > sprawdziło się). Jest coś takiego jak limit kwoty przelewu...

    Stówkę za konto się wzieło i konto nie potrzebne ? :)
    Nie zamkniesz nie otwartego do końca konta.
    Jak chcesz złożyć dyspozycję zamknięcie skoro nie masz otwartego ?
    To, że możesz przelewać na to konto pieniądze to "gest" banku, w większości
    dopiero po podpisaniu papierów dostajesz dostęp i numery ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2005-03-09 08:14:21
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Stówkę za konto się wzieło i konto nie potrzebne ? :)

    a ktos ma watpliwosci ze to dla tej 100 wiekszasc je otwiera ?
    i slusznie kombinuja aby dostac ja jak najmniej uszkodzona :-)

  • 4. Data: 2005-03-09 11:37:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Krab wrote:
    > Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a ktos ma watpliwosci ze to dla tej 100 wiekszasc je otwiera ?

    Może np. Ci, którym toip i zestaw usług pasuje do ich potrzeb :-))) ?
    BTW - jakieś badania robiłeś, że piszesz o mitycznej "większości" ? Podziel
    się wynikami, please :-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-03-09 11:47:29
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Krab said the following On 2005-03-09 09:14:
    > Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > a ktos ma watpliwosci ze to dla tej 100 wiekszasc je otwiera ?
    Intgeresujące. MAsz jakies dane statysyczne ?
    Bo ja nie, za to wiem, że trójka moich znajomych(i ja) otworzyła je bo
    Multi miało najlepszą dla nich ofertę.
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 6. Data: 2005-03-09 14:45:36
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    > Intgeresujące. MAsz jakies dane statysyczne ?
    > Bo ja nie, za to wiem, że trójka moich znajomych(i ja)  otworzyła je bo
    > Multi miało najlepszą dla nich ofertę.
    > KJ
    Przecież właśnie o to chodzi. Swojego czasu stówkę dawali za namówienie na
    konto inteligo, co było niezłe. Multi ma konta walutowe i można płacić w
    walutach, ale nic poza tym. Duże prowizje i niskie oprocentowanie poniżej
    inflacji. Lokaty też kiepskie. Kto znajdzie więcej plusów?.

  • 7. Data: 2005-03-09 15:07:55
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    marcib said the following On 2005-03-09 15:45:
    [...]

> [...]
    > walutach, ale nic poza tym. Duże prowizje i niskie oprocentowanie poniżej

    Możesz coś więcej o tych "dużych prowizjach" multi ?

    > inflacji. Lokaty też kiepskie. Kto znajdzie więcej plusów?.

    Przelewy w ramach niewygórowanej opłaty za konto i dobry system
    transakcyjny (taki z VW jest dla mnie niestrawny). Mało ?
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 8. Data: 2005-03-09 15:19:07
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

    > Przelewy w ramach niewygórowanej opłaty za konto i dobry system
    > transakcyjny (taki z VW jest dla mnie niestrawny). Mało ?

    Dodam jeszcze sympatyczny dostęp do funduszy inwestycyjnych.

    --
    **** ****
    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

  • 9. Data: 2005-03-09 15:59:59
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Czy multibank jak się ma w połowie aktywowane konto nie pobiera opłat?
    Za w pełni aktywne też jakoś nie pobiera :-)

    > ... Czy lepiej aktywować konto, przelać i je dopiero zamknąć?
    > (nie sprawdziło się).

    ROTFL, konto jeszcze 'dziewicze'
    (nie licząc tych 2 przelewów w sumie na 300zł ;-P)
    i już się nie sprawdziło?

    > Jest coś takiego jak limit kwoty przelewu...
    O to możesz być spokojny, Tobie on nie grozi ;-)

  • 10. Data: 2005-03-09 17:59:45
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 09 Mar 2005 16:07:55 +0100, w <d0n3g1$n6a$1@inews.gazeta.pl>,
    Kamil Jońca <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Przelewy w ramach niewygórowanej opłaty za konto i dobry system
    > transakcyjny (taki z VW jest dla mnie niestrawny). Mało ?

    A jak się ma systemu multibanku do mbankowego?