  • 1. Data: 2005-03-08 14:57:48
    Temat: Placówka partnerska Multibanku
    Od: nod <n...@o...pl>

    Witam,

    Czy ktoś mi może przybliżyć temat placówek partnerskich Multibanku? Na
    ich stronach niezwykle ubogo potraktowali zarówno podstawowe wymagania
    dla Manager'a oddziału jak i pracowników.
    Jak wygląda kwestia pensji pracowników i manager'a - bo z tego co
    znalazłem manager ma umowę na 1/10 etatu a w stos. do Multi podpisuje
    umowę partnersk i jego gł. źródłem dochodu jest część prowizji jaką
    pobiera od klientów, pracownik jest również zatrudniony przez Multi na
    1/10 etatu, a z manager'em związany jest umową o pracę, on również
    świadczy pracę w stos. do manager'a umową agencyjną/zleceniem. No dobra
    - ale czy może mi ktoś powiedzieć ile realnie można dostać na posadzie
    manager'a lub pracownika ?
    Jeżeli chodzi o wkład własny manager'a - słyszałem, że trzeba mieć
    65tyś.zł (kaucja+licencja) i jeszcze trochę na bieżącą działalność w
    początkowym okresie.

    Czy ktoś może coś ciekawego powiedzieć na ten temat?

    pozdr
    nod