  • 1. Data: 2005-03-09 08:32:04
    Temat: Inteligo - czy też leży???
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    Wszystko niby fajnie, a jak próbowałem zrobić przelew wywaliło "Błąd w
    komunikacji z systemem bankowym. Operacja nie może być zrealizowana".
    Co się dzieje?

    Grzexs

  • 2. Data: 2005-03-09 08:43:28
    Temat: Re: Inteligo - czy też leży???
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> napisał w wiadomości
    > Wszystko niby fajnie, a jak próbowałem zrobić przelew wywaliło "Błąd w
    > komunikacji z systemem bankowym. Operacja nie może być zrealizowana".
    > Co się dzieje?

    Wygląda na to że wszystko działa normalnie. Ten bank tak ma.
    ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2005-03-09 08:59:45
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wszystko niby fajnie, a jak próbowałem zrobić przelew wywaliło "Błąd w
    > komunikacji z systemem bankowym. Operacja nie może być zrealizowana".

    Nie wiem co się dzieje, ale ja nawet zalogować sie nie mogę. Wywala mi błąd
    logowania przy podaniu prawidłowego identyfikatora i hasła.

    Andrzej
    f...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2005-03-09 09:04:12
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Andrzej napisał(a):

    > Nie wiem co się dzieje, ale ja nawet zalogować sie nie mogę. Wywala mi
    > błąd logowania przy podaniu prawidłowego identyfikatora i hasła.

    Potwierdzam. U mnie to samo.

  • 5. Data: 2005-03-09 10:29:08
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    Dnia Wed, 9 Mar 2005 09:32:04 +0100, Grzexs napisał(a):

    > Wszystko niby fajnie, a jak próbowałem zrobić przelew wywaliło "Błąd w
    > komunikacji z systemem bankowym. Operacja nie może być zrealizowana".
    > Co się dzieje?

    2005-03-09 godz. 11:20 wszystko OK
    pisze o Inteligo pko bp a nie o pko bp inteligo

    jednoznacznosc panuje w tym banku zeje...a :)

  • 6. Data: 2005-03-09 10:47:37
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    quwert napisał(a):

    > 2005-03-09 godz. 11:20 wszystko OK
    > pisze o Inteligo pko bp a nie o pko bp inteligo
    >
    > jednoznacznosc panuje w tym banku zeje...a :)

    Ty też mieszasz i nie nie gorzej od samego PKO BP.

    konto internetowe - "Inteligo"

    dostep internetowy do kont marmurkowych - "PKO Inteligo"

  • 7. Data: 2005-03-11 15:23:25
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >Ty też mieszasz i nie nie gorzej od samego PKO BP.
    >
    >konto internetowe - "Inteligo"
    >
    >dostep internetowy do kont marmurkowych - "PKO Inteligo"
    >
    >Do kont marmurkowych??
    Ludzie, przeciez w tym banku nadal mają w wielu oddziałach wystrój z epoki
    Gierka, to znaczy z płyty laminowanej a nie z markurków!! A tak w ogóle to
    tragedia jesli chodzi o sposób funkcjonowania dostępu przez internet do tych
    kont raczej drewnianych niż marmurkowych. Chodzi to jak żółw, bez porównania
    z własciwym bankiem inteligo.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl