  • 11. Data: 2005-03-09 21:19:37
    Temat: Re: konto w multibank
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 09 Mar 2005 18:59:45 +0100,
    osoba podpisana: r...@a...net.pl <r...@a...net.pl>
    napisała:
    > begin --> Wed, 09 Mar 2005 16:07:55 +0100, w <d0n3g1$n6a$1@inews.gazeta.pl>,

    > A jak się ma systemu multibanku do mbankowego?
    Poza kolorami i drobnymi różnicami (np. klikniecie saldo r-ku w mBanku
    powoduje wyświetlenie historii z ostatnich dni, a Multi nie) oferują
    praktycznie identyczną funkcjonalność.

    KJ

    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with
    a blue-elephant gun.

  • 12. Data: 2005-03-10 07:49:36
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    > Poza kolorami i drobnymi różnicami (np. klikniecie saldo r-ku w mBanku
    > powoduje wyświetlenie historii z ostatnich dni, a Multi nie)

    nie - bo pokazuje dużo lepszą historię (z filtrowaniem) z ostatnich dwóch
    miesięcy :)

    pzdr
    topjes

  • 13. Data: 2005-03-10 08:05:12
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    topjes <n...@d...rady> wrote:
    > nie - bo pokazuje dużo lepszą historię (z filtrowaniem) z ostatnich dwóch
    > miesięcy :)

    i ma ładniejszy interface ;)

  • 14. Data: 2005-03-10 12:47:56
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 9 Mar 2005 21:19:37 +0000 (UTC), w
    <s...@k...kjonca.bogus>, Kamil Jonca
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Poza kolorami i drobnymi różnicami (np. klikniecie saldo r-ku w mBanku
    > powoduje wyświetlenie historii z ostatnich dni, a Multi nie) oferują
    > praktycznie identyczną funkcjonalność.

    Czyli moja lista przel. zdef. w multi też miałaby 300kB? To ja już wolę
    interface vwb :)

  • 15. Data: 2005-03-10 12:58:24
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    r...@a...net.pl said the following On 2005-03-10 13:47:
    > Wed, 9 Mar 2005 21:19:37 +0000 (UTC), w
    > <s...@k...kjonca.bogus>, Kamil Jonca

    > Czyli moja lista przel. zdef. w multi też miałaby 300kB? To ja już wolę
    > interface vwb :)

    Możesz rozjaśnić ?
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 16. Data: 2005-03-10 17:22:36
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl>

    Kamil Jonca wrote:

    > Poza kolorami i drobnymi różnicami (np. klikniecie saldo r-ku w mBanku
    > powoduje wyświetlenie historii z ostatnich dni, a Multi nie) oferują
    > praktycznie identyczną funkcjonalność.
    więc po co przepłacać ;)
    poważnie to pytam się jaką przewagę ma Muiltibank nad mbankiem poza tym,
    że multibank ma oddziały i darmowe przelewy

    Pozdrawiam, RW

  • 17. Data: 2005-03-10 17:25:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > poważnie to pytam się jaką przewagę ma Muiltibank nad mbankiem poza
    > tym, że multibank ma oddziały i darmowe przelewy

    No właśnie taką. Jak ktoś robi dużo przelewów, to chyba lepiej płacić za
    konto niż za przelewy "od sztuki" ? A oddział do wpłaty gotówki tez się
    przyda. Jak ktoś nie chce się bawic w posiadanie kilku kont, to Multi może
    być całkiem ok.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 18. Data: 2005-03-10 19:01:14
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > A oddział do wpłaty gotówki tez się
    > przyda.

    W ten weekend w niektórych miastach beda montowane wpłatomaty w oddziałach:
    - Poznań, Częstochowa, Warszawa, Gdynia i Łódź.

    > Jak ktoś nie chce się bawic w posiadanie kilku kont, to Multi może
    > być całkiem ok.

    Dokładnie.

  • 19. Data: 2005-03-10 19:45:49
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 10 Mar 2005 20:01:14 +0100, w <d0q5gv$gn2$1@news.onet.pl>, "mm"
    <j...@c...barg.sv> napisał(-a):

    > W ten weekend w niektórych miastach beda montowane wpłatomaty w oddziałach:
    > - Poznań, Częstochowa, Warszawa, Gdynia i Łódź.

    Jaki jest sens wpłatomatu w oddziałach Multi -- nie mają tam kas?

  • 20. Data: 2005-03-10 20:30:29
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2005 20:45:49 +0100,
    napisała:

    > Jaki jest sens wpłatomatu w oddziałach Multi -- nie mają tam kas?
    1. przypuszczalnie wpłatomaty będą 24 h/doba
    2. będzie szybciej.

    KJ

    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with