  • 1. Data: 2005-03-08 16:06:39
    Temat: Darmowa KK w BZWBK
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    Witam!
    Likwidowałem KK z BZWBK, ale ponieważ okazało się że jest akurat
    promocja na darmowe nowe karty więc z niej skorzystałem. A ponieważ pani
    w okienku poinformowała mnie, że karty ze zdjęciem też są darmowe więc
    zamówiłem taką. Kiedy niedawno ją odebrałem to 9,9zł zostało mi
    ściągnięte za "Umieszczenie na karcie zdjęcia i podpisu". To jak to w
    końcu jest z tymi darmowymi kartami? Reklamować bo to pomyłka czy
    zostałem źle poinformowany?
    --
    Z pozdrowieniami
    RobertR.

    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

  • 2. Data: 2005-03-08 17:43:22
    Temat: Re: Darmowa KK w BZWBK
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > "Umieszczenie na karcie zdjęcia i podpisu". To jak to w końcu jest z tymi
    > darmowymi kartami? Reklamować bo to pomyłka czy zostałem źle

    Zostałeś źle poinformowany. W warunkach promocji nie było mowy, że opłata za
    zdjęcie jest też zniesiona. Naniesienie zdjęcia to oddzielna pozycja w
    cenniku niż "wydanie karty", na którą jest promocja.

  • 3. Data: 2005-03-09 17:38:30
    Od: Paweł O <pawel@_NOSPAM_tiu.pl>

    RobertR napisał(a):
    > Kiedy niedawno ją odebrałem to 9,9zł zostało mi
    > ściągnięte za "Umieszczenie na karcie zdjęcia i podpisu".

    To po prostu jest BZWBK :-)
    Pozdrawiam,
    Paweł
    www.sternik.org