eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej... › Re: konto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...
  • Data: 2003-09-06 09:38:41
    Temat: Re: konto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...
    Od: Bartol Partol <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    david wrote:
    >
    > > co, jesli osoba glucha/gluchoniema chcialaby zalozyc rachunek w mbanku?
    > > mniejsza o bank, chodzi ogolnie o internetowy bank i kontakt z nim poprzez
    > > call-center...
    >
    > a więc procedura jest taka że osoba ta wypełnia formularz w necie, następnie
    > kontaktuje się przez osobę trzecią z mLinią i od tego momentu z tą osobą
    > odbywa się korespondencja mailowa, a więc wszystkie hasła, zamawianie kart
    > itp. odbywa się poprzez maila

    Czyli cala procedura wymaga uczestnictwa osoby slyszacej i mowiacej
    (niby tylko raz, ale zawsze). A gdyby tak bank umiescil w formularzu
    pole "prosze sie ze mna kontaktowac tylko poczta (zwykla lub
    elektroniczna) lub SMSami"? Stala by sie jakas tragedia dla banku?

    Co ciekawe w inteligo dzwonia do klienta gdy nie pojdzie/wroci zlecenie
    stale (pewnie jak przelew nie pojdzie lub wroci tez dzwonia, ale tego
    nie sprawdzalem). I nie mozna z tego ficzera zrezygnowac - probowalem,
    bo i tak komplet informacji dostaje SMSami. A gdyby tak klient byl
    gluchy?

    Niestety obsluga osob niepelnosprawnych w naszym kraju lezy i kwiczy.
    Ciagle panuje hitlerowskie i komunistyczne przekonanie, ze kaleki trzeba
    eksterminowac lub przynajmniej izolowac. Coz, trzeci swiat.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1