  • Data: 2003-09-08 10:23:09
    Temat: Re: konto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:3F5C539F.E329CB50@polbox.com...

    > Przychodzi SMSem. Ale i tak dodatkowo dzwonia w ciagu 24 godzin. I z
    > tego dzwonienia nie da sie zrezygnowac - probowalem.

    Wydaje mi się, że ta rozmowa już kiedyś była. :-)

    Więc - moim zdaniem. Jeżeli zlecenie / przelew NIE wyszedł z inteligo - to
    mają wysłac bezpłatnego SMSa i na cholerę dzwonić.

    Z kolei jeżeli się wróci przelew / zlecenie stałe - to miło, że dzwonią.

    W każdym razie jeśli przelew nie wyszedł z powodu braku środków, to do mnie
    nie dzwonili. Wysłali SMSa i wsio.

    To napisz jeszcze raz w jakich sytuacjach konkretnie dzwonili ? Przy
    zwróceniu zlecenia stałego, czy jeśli nie wyszło z inteligo na skutek braku
    środków?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara