eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej... › Re: konto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...
  • Data: 2003-09-08 13:27:58
    Temat: Re: konto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...
    Od: Bartol Partol <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jarek Andrzejewski wrote:
    >
    > On Sat, 06 Sep 2003 11:38:41 +0200, Bartol Partol <b...@p...com>
    > wrote:
    >
    > >Co ciekawe w inteligo dzwonia do klienta gdy nie pojdzie/wroci zlecenie
    > >stale (pewnie jak przelew nie pojdzie lub wroci tez dzwonia, ale tego
    > >nie sprawdzalem). I nie mozna z tego ficzera zrezygnowac - probowalem,
    > >bo i tak komplet informacji dostaje SMSami. A gdyby tak klient byl
    > >gluchy?
    >
    > to chyba nie podałby numeru telefonu kontaktowego, prawda?

    Podanie numeru kontaktowego jest obowiazkowe. I miedzy innymi o to
    chodzi.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1