  • Data: 2018-09-05 16:25:40
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 września 2018 15:02:21 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Pewnie jak spełnię jakieś tam warunki. A mnie się nie chce bawić z bankami w
    ciuciubabkę.

    Warunki oczywiście są, ale żadne, których teraz nie spełniasz.
    Żeby dostać 300zł trzeba zapłacić przez dwa miesiące min. 5 razy/mc.
    Dodatkowa stówka za osiągnięcie 2 dwa miesiące 2k wydatków.
    Czyli za nic, bo i tak kartą płacisz.
    Ale z Tobą to jak z moją żoną - tzn. nawet gorzej, bo jej można wytłumaczyć, że nie
    musi nosić wszystkich 6 kart, wystarczą dwie.
    A czy szara i bura czy srebrna i niebieska to nie ma żadnego znaczenia.

    > Kurcze przecież nawet jak za hotel będziesz płacił i okaże się że karta nie działa
    to nie jest jakaś życiowa tragedia czy inny koniec świata. Hotele na takie sytuacje
    też mają stosowne procedury zapewne. Tego w praktyce nie przerabiałem ale zdziwiłbym
    się jakby było inaczej

    No i zdziwić się możesz.
    Może w 5-gwiazdkowym poszli by jakoś na rękę - ale "normalnie" to jest albo blokada z
    karty albo płatność z góry, żadnych faktur na przelew czy innych wynalazków - aha,
    karta musi być kredytowa.

    Cóż, szkoda gadania, co ja będę za sprzedawcę z banku robił, nawet za polecenie nic
    nie dostanę ;>
    Jeszcze bym zrozumiał argument, że DG i załatwianie KK to droga przez mękę, albo że
    musisz płacić debetówką, bo wpadniesz w jakieś opłaty.
    Chyba że spod lwa jesteś?