  • Data: 2018-09-05 22:00:35
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego, ci piszesz, wynika, że to nie jest Twój bank - a że Ty jesteś tego banku
    niewolnikiem czy własnością. I to najgorszego rodzaju, bo zdajesz sobie z tego
    sprawę, a nic z tym nie robisz.

    Mam kilka poleceń zapłaty i czekam aż banki zaczną stosować unijne
    przepisy o przenoszeniu kont.

    Czy może lobby bankowe uwaliło pomysł? :-)

    > My zaś rozmawiamy wciąż o kontach, które są darmowe bez ŻADNYCH warunków.
    > I tylko takie polecamy jako backup.
    > Naprawdę są takie, nie mówiąc o KK.

    Czyli takie gdzie wpłacasz pieniądze i za możliwość obracania nimi przez
    bank nic nie dostajesz :-)

    Wciąż twierdzę że koszt utrzymania to ułamek koma przecinek tego co na
    nich leży :-)

    Rzeczywiście bardzo "elitarna" forma DARMOWOŚCI. Bank ma za darmo kasę
    do obracania.