  • Data: 2018-09-05 22:41:10
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 września 2018 22:00:49 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    niewolnikiem czy własnością. I to najgorszego rodzaju, bo zdajesz sobie z tego
    sprawę, a nic z tym nie robisz.

    > Mam kilka poleceń zapłaty i czekam aż banki zaczną stosować unijne
    > przepisy o przenoszeniu kont.
    >
    > Czy może lobby bankowe uwaliło pomysł? :-)

    Jak przenosiłem - za 250zł wiśni - z wbk do krokodyla, to proponowali, że PZ
    przeniosą - nie skorzystałem, bo nie mam PZ nigdzie.
    Bodajże OGNIVO na to pozwala.
    Inna sprawa czy krokodyl to dobra propozycja - ale przenoszenie już działa,
    przynajmniej w teorii.

    > Czyli takie gdzie wpłacasz pieniądze i za możliwość obracania nimi przez
    > bank nic nie dostajesz :-)

    Jak to nic?
    Karty nie masz, więc nie czujesz - a to jest niemałe coś - wiem, bo używam dopiero od
    4 lat (wcześniej nie było sensu, bo biedronek nie brał ;)
    Ale chociażby te PZ.
    I brak konieczności sfania w ogonku po wypłatę i całej jej noszenia w kieszeni.

    > Rzeczywiście bardzo "elitarna" forma DARMOWOŚCI. Bank ma za darmo kasę
    > do obracania.

    Powiedział ten, co się o darmowość musi starać.
    Ale ku dobremu idzie.
    Kolejny level - wiśnie.
    Następny - KK - a kasę, którą bank za darmo obraca na lokatę lub KO i samemu obracać
    kasą, którą za darmo daje bank.
    Nie jest to może oscylator, ale frustrację zmniejszy ;>
    Zrobisz bankowi to, co on robi teraz Tobie ;P