  • Data: 2018-09-05 19:52:49
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 września 2018 19:10:02 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Nikt tu nie bierze pod uwagę efektu skali i możliwości technicznych
    > które w ostatnich czasach wzrosły lawinowo. Dlaczego?

    Za nowy komputer i wdrożenie go też trzeba zapłacić - i jakoś trzeba na to zarobić.
    Ale to oczywiście nie znaczy, że musi być to z opłat od klientów.

    > Mój bank uważa że dopiero jak obraca moimi 5000 zł to zwraca mu się
    > koszt utrzymania konta w wielkości 5 zł.
    >
    > Czy tylko mi się wydaje że to jest śmiechu kupa?

    Z tego, ci piszesz, wynika, że to nie jest Twój bank - a że Ty jesteś tego banku
    niewolnikiem czy własnością. I to najgorszego rodzaju, bo zdajesz sobie z tego
    sprawę, a nic z tym nie robisz.
    Chyba że nie możesz - np. masz tam też hipotekę, a w umowie zapis zobowiązujący do
    konta. Ale on jest nielegalny i można się od tego uwolnić.

    My zaś rozmawiamy wciąż o kontach, które są darmowe bez ŻADNYCH warunków.
    I tylko takie polecamy jako backup.
    Naprawdę są takie, nie mówiąc o KK.
    Tak jak np. aero2 na backup netu.
    Na naszej religii bank nie zarabia.
    Więc "free your mind", niech nie będzie już wyprany, i zmień bank.
    Bo jak wciąż będziesz przyjmował błędne założenia to nigdy się nie dogadamy i
    będziesz wychodził na trolla.

    Bank będzie próbował zarabiać na wszystkim. Jedynie rynek lub regulacje pomogą
    konsumentom. Ale rozsądny konsument wybjera lepszą ofertę. Chyba że jest tak
    zapracowany, że po 5zł się nie schyli.
    A po 200zł i darmowe ubezpieczenie za możliwość obracania Twoją pensją - w milku?