  • Data: 2018-09-05 15:42:55
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 września 2018 07:58:41 UTC-5 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Przy obecnych stopach może zarobić i 40zł - niech będzie 20, bo przecież nie masz
    KK i musisz sukcesywnie wypłatę konsumować - i to na samych odsetkach. Ale to tylko
    dla konsumpcyjnych - a gro kredytów to jednak hipoteki z dużo mniejszym %. Ale 5zł
    powinno wyjść.

    Ale czy na pewno fundusze z ROR bank moze komukolwiek pozyczyc? Tak wewnetrznie i wg
    regulacji.
    Bo cos mi sie kojarzy ze fundusze ROR i lokaty to osobne kupki i bank nie moze
    pozyczac nikomu z kupki ROR. Tak przynajmniej bylo kiedys i dlatego ROR powstal jako
    byt. Aby rozgraniczyc ryzyko.