    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 5 Sep 2018 06:02:20 -0700 (PDT)
    <5b8d7db9$0$591$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5b8d87d7$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b8d8952$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <6...@g...com>
    <4...@g...com>
    <3...@g...com>
    <8...@g...com>
    <5...@g...com>
    <7...@g...com>
    Subject: Re: konta w wielu bankach
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 września 2018 14:35:05 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Ja też nie lubię, czasem dam się przekupić, ale w cenie np. 100zł/pyknięcie.
    > Tyle że Tobie niczym się nie dogodzi, nie tylko kartą w pełni darmową, ale nawet
    taką, do której dopłacają - czy to walizką czy przelewem - choć kartą i tak (chyba)
    płacisz.

    Zdecydowana większość moich zakupów w sklepach stacjonarnych jest opłacana karta.
    Gotówki nosze w portfelu ze 2 stówy tak z przyzwyczajenia i żeby ew miec w sklepie
    gdzie kart nie uznają.

    > Kredytowa byłaby najlepsza, wtedy nie trzeba sobie zawracać głowy przelewaniem i
    uzupełnianiem.

    W debetowej tez nie zwracam sobie głowy. Kasa jest na koncie i wydajemy w miarę
    potrzeb

    > Choć breloczek własnej roboty do naklejki takiej, jak dają do simplicity (albo
    citkowego world, która też jest darmowa, jeśli masz telefon na abonament w play) mogę
    dać w prezencie.
    > Naklejka 5zł/mc niestety - choć kartę możesz wozić w schowku z prawkiem i DR i
    zawsze będziesz miał czym na stacji zapłacić.

    Dzięki ale to zbyteczne dla mnie gadzety

    > I jeszcze możesz dostać 400zł.

    Pewnie jak spełnię jakieś tam warunki. A mnie się nie chce bawić z bankami w
    ciuciubabkę.

    > A jeśli nie KK, to masz też konto w mBąku - a tu się okazuje, że jednak naklejkę
    nadal wydają (a przynajmniej jest na stronie).
    > Kosztuje 10zł na 3 lata i można nosić z kluczykami.

    Nie potrzebna mi następna karta(naklejka) skoro ta którą mam mi wystarcza. Oczywiście
    jakieś losowe sytuacje się zdążają ale bez problemu większego do rozwiązania. Znaczy
    się nie pamiętam sytuacji żeby karta nie zadziałała z winy karty czy banku. Mówiąc o
    losowych sytuacjach mam na myśli takie że tankuje auto i okazuje się ze portfel mam w
    domu
    Kurcze przecież nawet jak za hotel będziesz płacił i okaże się że karta nie działa to
    nie jest jakaś życiowa tragedia czy inny koniec świata. Hotele na takie sytuacje też
    mają stosowne procedury zapewne. Tego w praktyce nie przerabiałem ale zdziwiłbym się
    jakby było inaczej