  • 1. Data: 2005-02-26 20:18:53
    Temat: konta kredytowe
    Od: "dAwIdeR" <dawider[cut_it]@[i.hate.spam].interia.pl>

    jestem studentem i chcialbym zalozyc jakies konkto ktore pozwolilo by mi na
    robienie zakupow na undergroundhiphop.com.
    pracuje na czarno i niestety nie moge przedstawic zadncch zarobkow wiec czy
    istnieje jakas inna mozliwosc jakis bank ktory daje taka mozliwosc!
    pozdrawiam

    --
    -=-fUck thE mAInstrEAm-=-
    -+gg:1473402+-

  • 2. Data: 2005-02-26 20:23:33
    Temat: Re: konta kredytowe
    Od: K.N. <l...@o...pl>

> [...]
    >pracuje na czarno i niestety nie moge przedstawic zadncch zarobkow wiec czy
    >istnieje jakas inna mozliwosc jakis bank ktory daje taka mozliwosc!

    Nie potrzebujesz nic "kredytowego".
    Wystarczy karta z mozliwosc zakupow przez internet/telefon - zwykla
    Visa Electron z Inteligo lub roznego rodzaju ekarty w mbanku.
    Jesli koniecznie chcesz karte kredytowa to przejzyj oferte multibanku,
    mbanku i pko bp zdaje sie oferuja kardy dla studentow z niskim
    limitem.

    Pzdr.
    Lack