  • 1. Data: 2005-02-26 16:06:45
    Temat: PKO BP uzał moją skarg
    Od: "Andrzej Bedliński" <andrzej@(niespamuj)bedlinski.com>

    Natchniony postem Pawła z 15 lutego nt.nielegalności kar za opóźnione spłaty
    napisałem skargę/uwagę na obciążenie konta KK 50 zł za niewpłacenie kwoty
    minimalnej.
    Uwaga została uznana.
    Cieszę się jak dziecko.Normalnie.
    Andrzej
    506106007

  • 2. Data: 2005-02-28 11:25:01
    Temat: Re: PKO BP uzał moją skarg
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > 506106007
    >
    > A czy można składać reklamacje wstecz? Kilka razy WBK obciążał mnie karą w
    roku 2003, jak zapłaciłam po terminie /opóżnienie było tylko 3-4 dni.

  • 3. Data: 2005-02-28 21:16:11
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    j...@p...onet.pl napisał(a):

    > roku 2003, jak zapłaciłam po terminie /opóżnienie było tylko 3-4 dni.

    reklamację zawsze można składać...

    KG

  • 4. Data: 2005-02-28 22:35:31
    Od: RadoW <r...@i...NOSPAM.pl>

    j...@p...onet.pl napisał(a):

    > roku 2003, jak zapłaciłam po terminie /opóżnienie było tylko 3-4 dni.

    A czym się różni opóźnienie 3-4 dni od opóźnienia powiedzmy 30-60 dni?
    Ale zgadzam sie z przedpiścą. Reklamacje można zawsze składac :)
    Pzdr.