  • 1. Data: 2005-02-26 17:19:55
    Temat: BZWBK i alerty24
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    uruchomiłem sobie to cudo jak wprowadzili, jednak usługa ta nie przypadła mi do
    gustu i wyłączyłem
    dziś przeglądam sobie historie rachunku i oczywiście od 2 miesięcy pobrana
    zostałą opłata 10 zł za usługe z której nie korzystam

    czy to u nich normalne?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-27 10:42:23
    Temat: Re: BZWBK i alerty24
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziś przeglądam sobie historie rachunku i oczywiście od 2 miesięcy pobrana
    > zostałą opłata 10 zł za usługe z której nie korzystam

    Nie wiem czy normalne, ale u mnie zwykle działa reklamacja w banku, a nie na
    liście dyskusyjnej. A z ciekawości co jest nie tak z alertami, bo też się
    zastanawiam nad ich uruchomieniem?

  • 3. Data: 2005-02-27 19:21:47
    Od: "Marek" <m...@N...lh.pl>

    > Nie wiem czy normalne, ale u mnie zwykle działa reklamacja w banku, a nie
    > na liście dyskusyjnej. A z ciekawości co jest nie tak z alertami, bo też
    > się zastanawiam nad ich uruchomieniem?

    Ja z alertow jestem zadowolony. Mam je na koncie firmowym. Straszna wygoda -
    nie musze sie logowac do banku po 5 razy dziennie

  • 4. Data: 2005-02-28 09:32:44
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "rsa127" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy normalne, ale u mnie zwykle działa reklamacja w banku, a nie na
    > liście dyskusyjnej.

    reklamacja w banku tez zadziała u mnie - ale takie rzeczy pisze sie na grupe,
    aby przestrzec innych nieświadomych, którzy tak jak ja z rzadka zaglądają do
    wyciągów

    \Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-02-28 21:00:47
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>