    From: K.N. <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konta kredytowe
    Date: Sat, 26 Feb 2005 21:23:33 +0100
    Sender: l...@o...pl@host-217-172-243-170.gdynia.mm.pl

    >jestem studentem i chcialbym zalozyc jakies konkto ktore pozwolilo by mi na
    >robienie zakupow na undergroundhiphop.com.
    >pracuje na czarno i niestety nie moge przedstawic zadncch zarobkow wiec czy
    >istnieje jakas inna mozliwosc jakis bank ktory daje taka mozliwosc!

    Nie potrzebujesz nic "kredytowego".
    Wystarczy karta z mozliwosc zakupow przez internet/telefon - zwykla
    Visa Electron z Inteligo lub roznego rodzaju ekarty w mbanku.
    Jesli koniecznie chcesz karte kredytowa to przejzyj oferte multibanku,
    mbanku i pko bp zdaje sie oferuja kardy dla studentow z niskim
    limitem.

    Pzdr.
    Lack