  • 1. Data: 2005-02-26 12:16:23
    Temat: KK Citibank Silver - definiowanie przelewów z karty
    Od: "Jacek" <j...@o...nospam.pl>

    Dzień dobry.
    Mam pytanie odnośnie "unikalnych przelewów z KK - regulowanie comiesięcznych
    rachunków".
    1. Kto i wg jakich kryteriów kwalifikuje przelew jako 'transakcję
    bezgotówkową'?
    2. Czy istnieje (w Citibank Online) możliwość zapisania (zapamiętania przez
    system) danych odbiorców przelewów?
    3. Czy istnieje możliwość ustawienia zleceń (przelewów) stałych z rachunku
    KK?
    Jacyk

  • 2. Data: 2005-02-26 13:37:57
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@o...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > system) danych odbiorców przelewów?
    > 3. Czy istnieje możliwość ustawienia zleceń (przelewów) stałych z rachunku

    a dlaczego z KK chcesz akurat splacac? promocja na darmowe przelewy jest
    tylko do konca marca
    ad.2 odbiorcow definiujesz telefonicznie z operatorem
    ad.3 wszystkie przelewy wychodza w dniu zlecenia ich-jak na razie

  • 3. Data: 2005-02-26 15:28:08
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > a dlaczego z KK chcesz akurat splacac? promocja na darmowe przelewy jest
    > tylko do konca marca

    tak samo jak była do końca maja ubiegłego roku a potem do końca roku
    2004,teraz też przedłużą

  • 4. Data: 2005-02-26 19:05:18

    > tak samo jak była do końca maja ubiegłego roku a potem do końca roku
    > 2004,teraz też przedłużą

    przedluza to bede korzystac, nie przedluza nie bede
    pewnie badaja rynek takimi postami hihi