  • 31. Data: 2002-06-03 21:38:29
    Temat: Re: konta VIP, personal banking itd.
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A że musze wypełnić papierki, żeby dostać shella ? Jak na razie to nie
    jest powód, żeby
    > opóścić bank i zacząć od nowa w jakimś innym.

    A ten znowu swoje. Czy ja Cie namawiam do zmiany banku ? Nie. Mowie, ze to
    jest bez sensu ze od vip'a chca tych wszystkich papierkow, czyli bank tak
    samo nie ma zaufania dla takiego vip'a. Co to za vip zatem ? Chyba tylko z
    nazwy.

    > Zobaczymy tylko, czy do tego czasu będą mieli klientów na tyle dużo żeby
    stanowić
    > konkurencję dla Żubra.

    :-)) Jasne lepiej stac w miejscu... i dalej robic krzywe ksera do zlecen
    stalych :)

    > W Polsce konkurencja ? Chyba równanie do szeregu, bo jakoś i mbank i multi
    nie zachwycają
    > niczym szczególnym poza dobrze działającym w sieci pr.

    A kto tu mowil o multi czy mB ? Nie przesadzaj, sa banki ktore nie "rownaja
    do szeregu"... Jestes chyba tak mocno zapatrzony w pekao ze tego nie widzisz
    ? :-)) Poza tym nie widze, zeby np. mB "rownal do szeregu" ? z kim z pekao,
    pkobp ? Nie rozsmieszaj mnie :-))

  • 32. Data: 2002-06-03 21:43:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Coz, prawda czasem boli.
    >
    > MichalL

    LOL :-))

  • 33. Data: 2002-06-04 04:45:11
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > :-)) Jasne lepiej stac w miejscu... i dalej robic krzywe ksera do zlecen
    > stalych :)

    Wiesz- dużo firm robi piękną oprawę dla wciśnięcia produktu (citi ?).
    Fajny argument- krzywe ksera. Podoba mi się :-)

> [...]
    > ? :-)) Poza tym nie widze, zeby np. mB "rownal do szeregu" ? z kim z pekao,

    A które to banki wybijają się ofertą wg Ciebie ?
    ^^^^^^
    Grzegorz

  • 34. Data: 2002-06-04 07:28:37
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Wiesz- dużo firm robi piękną oprawę dla wciśnięcia produktu (citi ?).

    Takie czasy... zaraz duze banki tez beda tak robic.

    > Fajny argument- krzywe ksera. Podoba mi się :-)

    Takie skojarzenie, jak pomysle o pekao to pierwsze przypominaja mi sie te
    ich krzywo skserowane formularze :-))

    > A które to banki wybijają się ofertą wg Ciebie ?
    > ^^^^^^

    Sam napisales, ze nie ma jednego uniwersalnego banku, wiec sa banki ktore
    maja inna (czasem jedyna) oferte danego produktu bankowego. Poczatkowo taka
    oferta byly KK citi + za ubezpieczenie kart !!! (nadal sie oferta wybijaja
    razem z DC), stad taka ich ilosc w citi - bo byli jednymi z pierwszych.
    Dalej np. mB, LG, inteligo, lukas np. za %% i za to ze prawie wszystko za
    free; kiedys tez Handlo i Millennium - zdalne kanaly dostepu - na taka skale
    i dla kazdego za free - np. przelewy przez bankomaty; zmiana sposobu
    sprzedazy uslug bankowych itd. itd. Oczywiscie kiedys te oferty musza
    spotkac (w niektorych miejscach), chyba ze oprocz uslug bankowych beda
    jeszcze dajmy na to pranie robic :-)) Zalezy co kto potrzebuje. Dla Ciebie
    oddzialy dla mnie net.
    pzd

  • 35. Data: 2002-06-04 12:06:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 2 Jun 2002 21:55:31 +0200, w <addt7e$18s$1@news.tpi.pl>,
    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mów za siebie. Ja tam sobie chwalę.W tych wyższych opłatach mam zawarte
    ubezpieczenie
    > (allianz), teleserwis, televip, bezkolejkową obsługę w centrum dla vipów, przy
    kasie też
    > :-).

    Ty patrz, ja mam to samo w LG i to bezpłatnie (oprócz ubezpieczenia).

  • 36. Data: 2002-06-04 13:48:00
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A to dlaczego ?
    > Grzegorz

    Miałem i zrezygnowałem
    Obsługa w kolejce do okienka to nie jest to czego pragnąłem,
    Konkurencja PKO BP i BSK leje ich na pysk

  • 37. Data: 2002-06-04 13:59:01
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Miałem i zrezygnowałem
    > Obsługa w kolejce do okienka to nie jest to czego pragnąłem,

    ???
    Ja nie stoję :-)

    > Konkurencja PKO BP i BSK leje ich na pysk

    I nie mów, ze jak pojadę do wygwizdówka, to mnie sam naczelnik przyjmie ?
    W moim mieście bsk to nawet nie wie, że powinni mieć osobne stanowiska dla vipów.
    Grzegorz

  • 38. Data: 2002-06-04 13:59:16
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > jeszcze dajmy na to pranie robic :-)) Zalezy co kto potrzebuje. Dla Ciebie
    > oddzialy dla mnie net.

    Dla mnie net juz teraz jest niezbędny, a oddziały po to, żeby w razie czego wystapić
    większy kredyt i podjąć gotówkę. I najlepiej bez kolejki ;-)
    Grzegorz

  • 39. Data: 2002-06-04 14:07:43
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ty patrz, ja mam to samo w LG i to bezpłatnie (oprócz ubezpieczenia).

    A nie dostałeś czkawki, jak ich przejęła Nordea.
    Bo coś mi się zdaje, że teraz będzie drożej :-)
    Grzegorz

  • 40. Data: 2002-06-04 15:17:59
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

> [...]
    > W moim mieście bsk to nawet nie wie, że powinni mieć osobne stanowiska dla

    W mojej 200 tys. "wiosce" główny oddział BSK ma 3 osobne pokoje do obsługi
    VIP-ów.
    PKO BP ma jeden.
    W moim mieście nie ma dużego oddziału Pekao, jest jakaś filia -może naprawdę
    nie mają warunków lokalowych, ale z tego co tu czytałem, nikt pochlebnie o
    VIP Pekao (oprócz ciebie) się pozytywnie nie wypowiedział.
    W pipidówkach nie ma BSK, ale zdarzyło mi się w miejscowości letniskowej nad
    polskim morzem oraz w obcym dużym mieście być w PKO BP obsługiwanym przez
    lokalnego kierownika. Oczywiście jego rola sprowadzała się do wezwania
    pracownika, który wykonał robotę, ale to mi wystarczyło, aby ominąć kolejkę
    i nie wkurwić czekających.

    Ten problem obecnie jest dla mnie mało istotny, bo telefon komórkowy w
    pipidówce też działa, do "moich" pań mogę się dodzwonić, aby zrobiły to co
    potrzebuję.
    Jakieś bankomaty są nawet w większych wsiach, a ja wybieram kartą BSK z
    każdego za darmo.