    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konta VIP, personal banking itd.
    Date: Mon, 3 Jun 2002 23:38:29 +0200

    > A że musze wypełnić papierki, żeby dostać shella ? Jak na razie to nie
    jest powód, żeby
    > opóścić bank i zacząć od nowa w jakimś innym.

    A ten znowu swoje. Czy ja Cie namawiam do zmiany banku ? Nie. Mowie, ze to
    jest bez sensu ze od vip'a chca tych wszystkich papierkow, czyli bank tak
    samo nie ma zaufania dla takiego vip'a. Co to za vip zatem ? Chyba tylko z
    nazwy.

    > Zobaczymy tylko, czy do tego czasu będą mieli klientów na tyle dużo żeby
    stanowić
    > konkurencję dla Żubra.

    :-)) Jasne lepiej stac w miejscu... i dalej robic krzywe ksera do zlecen
    stalych :)

    > W Polsce konkurencja ? Chyba równanie do szeregu, bo jakoś i mbank i multi
    nie zachwycają
    > niczym szczególnym poza dobrze działającym w sieci pr.

    A kto tu mowil o multi czy mB ? Nie przesadzaj, sa banki ktore nie "rownaja
    do szeregu"... Jestes chyba tak mocno zapatrzony w pekao ze tego nie widzisz
    ? :-)) Poza tym nie widze, zeby np. mB "rownal do szeregu" ? z kim z pekao,
    pkobp ? Nie rozsmieszaj mnie :-))