    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konta VIP, personal banking itd.
    Date: Tue, 4 Jun 2002 09:28:37 +0200

    > Wiesz- dużo firm robi piękną oprawę dla wciśnięcia produktu (citi ?).

    Takie czasy... zaraz duze banki tez beda tak robic.

    > Fajny argument- krzywe ksera. Podoba mi się :-)

    Takie skojarzenie, jak pomysle o pekao to pierwsze przypominaja mi sie te
    ich krzywo skserowane formularze :-))

    > A które to banki wybijają się ofertą wg Ciebie ?
    > ^^^^^^

    Sam napisales, ze nie ma jednego uniwersalnego banku, wiec sa banki ktore
    maja inna (czasem jedyna) oferte danego produktu bankowego. Poczatkowo taka
    oferta byly KK citi + za ubezpieczenie kart !!! (nadal sie oferta wybijaja
    razem z DC), stad taka ich ilosc w citi - bo byli jednymi z pierwszych.
    Dalej np. mB, LG, inteligo, lukas np. za %% i za to ze prawie wszystko za
    free; kiedys tez Handlo i Millennium - zdalne kanaly dostepu - na taka skale
    i dla kazdego za free - np. przelewy przez bankomaty; zmiana sposobu
    sprzedazy uslug bankowych itd. itd. Oczywiscie kiedys te oferty musza
    spotkac (w niektorych miejscach), chyba ze oprocz uslug bankowych beda
    jeszcze dajmy na to pranie robic :-)) Zalezy co kto potrzebuje. Dla Ciebie
    oddzialy dla mnie net.
    pzd