  • 21. Data: 2002-06-03 14:05:30
    Temat: Re: konta VIP, personal banking itd.
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > hehehe :-)) Ale dales przyklad :-))) Czy nie uwazasz, ze wygodniej bylo by
    > miec dostep przez net do konta w pekao ? Ale to hihihihi :-)) za dwa lata
    > :DDD

    A Ty, czy uważasz, że można normalnie funkcjonować z jednym kontem ?
    Tyle razy się tu wałkowało temat kilku kont z których każde ma coś, co nie ma inne.
    Nie bardzo rozumiem co przeszkadza mi miec kilka kont i nie prychać na pekao. Głupotą
    jest
    trzymać pieniądze na mniej oprocentowanym koncie, tak samo jak głupotą jest nie
    korzystać
    z oferty jaką dają banki. Jak za dwa lata wprowadzą internet do oferty, to może nawet
    skuszę się i przeniosę całkowicie do pekao ? A że w tej chwili nie ma powiązania
    konta vip
    z internetem ? Multibank ma internet, ale nie ma konta vip :-), mbank nie ma kas w
    których
    mógłbym wypłacić gotówkę itd. itp.
    No, ale jak ktos jest za tym, ze pekao to dno, to nie ma o czym dyskutować, bo i po
    co ?
    Grzegorz

  • 22. Data: 2002-06-03 14:54:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A Ty, czy uważasz, że można normalnie funkcjonować z jednym kontem ?

    MOZNA. Dla mnie na przyklad pod warunkiem, ze ma dostep do netu np. lukas,
    wbk itd. Nie dotyczy to osob z pbb oczywiscie :-))

    > Tyle razy się tu wałkowało temat kilku kont z których każde ma coś, co nie
    ma inne.

    Zgoda, ale przyznasz chyba, ze korzystanie z paru kont nie jest wygodne.

> [...]
    może nawet
    > skuszę się i przeniosę całkowicie do pekao ?

    Do tego czasu to konkurencja bedzie daleko z przodu :-))

    > A że w tej chwili nie ma powiązania konta vip
    > z internetem ? Multibank ma internet, ale nie ma konta vip :-), mbank nie
    ma kas w których
    > mógłbym wypłacić gotówkę itd. itp.

    Mysle, ze do konca roku w multi beda juz konta vip, a w pekao dalej nie
    bedzie netu :-))

    > No, ale jak ktos jest za tym, ze pekao to dno, to nie ma o czym
    dyskutować, bo i po co ?

    Pekao ma swoje plusy, ale jest ich coraz mniej. Nie chodzi o to, ze pekao
    jest z zalozenia zle, tylko ze "troche" wolno wprowadza nowa funkcjonalnosc
    kont/kart np. przez net. Jesli sie spojrzy na zyski (chyba zadne z wiekszych
    przesiebiorstw w Polsce nie mialo takich zyskow, bo kazdy inwestuje i
    rozszerza oferte, a pekao_nie) to raczej ich stac na nowinki techniczne
    ulatwiajace zycie klientom.
    pzd

  • 23. Data: 2002-06-03 14:55:57
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Osobiście polecam PKO BP. BSK jest podobne, choć droższe.
    > W moim mieście jeden i drugi personel dla VIP jest miły, uprzejmy,
    > wyszkolony.

    Rzecz w tym że mam VIP w BSK. Personel i owszem - miły i uprzejmy.
    Problem polega na tym, że wie i potrafi niewiele więcej od swoich kolegów
    obsługujących "zwykłych" kolegów. Obsługa w oddzielnym pomieszczeniu z pompą
    i paradą to rzecz miła, ale bardziej zależy mi na operatywności personelu -
    a tutaj niestety mnie nie zachwycają.

    > PKO BP jest lepsze, bo tańsze (najtańsze na rynku) i występuje w każdej
    > "wiosce" w Polsce. Z honorami tam też cię obsłuży lokalny naczelnik, jak
    nie
    > mają "VIP room-u".

    Chyba znam kogoś kto ma złote konto w PKO BP w moim mieście. Zobaczymy jakie
    ma wrażenia

    > Pekao VIP jest nieporozumieniem.
    > Najlepiej dla VIP bodajże jest w BRE i Citi (ale w moim mieście te banki
    nie
    > występują)

    BRE to jednak nie dla mnie - nie ta klasa klientów niestety.
    A klientem Citi już raz byłem - i wystarczy.

    Bogdan

  • 24. Data: 2002-06-03 15:43:14
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > MOZNA. Dla mnie na przyklad pod warunkiem, ze ma dostep do netu np. lukas,
    > wbk itd. Nie dotyczy to osob z pbb oczywiscie :-))

    Żartujesz- choćby ze wzgledu na oprocentowanie ;-)

    > ma inne.
    >
    > Zgoda, ale przyznasz chyba, ze korzystanie z paru kont nie jest wygodne.

    Teraz ja napiszę, że mi to nie przeszkadza i przyzwyczaiłem się, że mam mbank do
    płacenia
    rachunków np.
    żaden problem- wystarczy nadwyżki lokować tam, gdzie są bardziej dostepne. A jak chcę
    kasę, to do marmurka.

    > Do tego czasu to konkurencja bedzie daleko z przodu :-))

    To tak na zasadzie - ja mam lepszy telefon od Twojego co.
    Widzisz ja wyznaję taką zasadę, że niech inni sprawdzą te "nowinki", sprawdzą na
    swoich
    klientach, a ja sobie potem zdecyduję, czy chcę z nich korzystać. Z drugiej strony
    jak na
    razie wystarcza mi to co mam. Jestem zadowolony, to wszystko.

    > Mysle, ze do konca roku w multi beda juz konta vip, a w pekao dalej nie
    > bedzie netu :-))

    Wiesz- ostatnio byłem w multi i odniosłem wrażenie, że tam jest podobnie jak w
    millenium,
    tzn. jakakolwiek decyzja musi być konsultowana z centralą, co trwa a mnie to już nie
    bawi.
    Jak chcę coś załatwić, to szybko musze wiedzieć, czy się da, czy nie- jak nie, to idę
    szukać gdzie indziej.

> [...]
    > przesiebiorstw w Polsce nie mialo takich zyskow, bo kazdy inwestuje i
    > rozszerza oferte, a pekao_nie) to raczej ich stac na nowinki techniczne

    Ja liczę na to, że od nich odejdzie dużo klientów niezadowolonych i wtedy ruszą z
    ofertą
    dla ludzi. Znikną kolejki w oddziałach, a moja historia w tym banku pozwoli mi na
    dużo
    lepszą współpracę niż tym, którzy zmieniali w międzyczasie bank :-)
    Grzegorz

  • 25. Data: 2002-06-03 17:22:46
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    lukas,
    > Żartujesz- choćby ze wzgledu na oprocentowanie ;-)

    Nie zartuje, znam b. duzo takich osob. Nie kazdy ma oszczednosci, wtedy
    wystarcza np. w miare tani kredyt w ror. Nie kazdy ma ochote (czas i srodki)
    na zabawe z przelewami - w ta i z powrotem - do ebankow.

> [...]
    > rachunków np.
    > żaden problem- wystarczy nadwyżki lokować tam, gdzie są bardziej dostepne.

    Do wielu rzeczy mozna sie przyzwyczaic, nie tylko do tych dobrych. Dalej
    uwazam, ze to nie jest wygodne. Poza tym niedlugo nie bedzie sie oplacalo
    przelewac nadwyzek do ebankow :((, chyba ze zaczna oferowac np. jakies
    korzystne lokaty.

    > To tak na zasadzie - ja mam lepszy telefon od Twojego co.

    :-)) Chyba odbierasz to zbyt personalnie.

> [...]
    drugiej strony jak na
    > razie wystarcza mi to co mam. Jestem zadowolony, to wszystko.

    :-))) Tylko ze dostep do rachunku przez net chyba nowinka juz nie jest ?
    poza pekao oczywiscie :-)) Sorry ale dla mnie to objaw zacofania, a nie
    rozsadnej polityki. Np. wap mozna sobie darowac, na pelen on-line zaczekac,
    ale brak netu ?

> [...]
    to już nie bawi.
    > Jak chcę coś załatwić, to szybko musze wiedzieć, czy się da, czy nie- jak

    Moze konkretniej o co pytales ?
    BTW w jakim banku masz decyzje np. o przyznaniu kredytu od razu ? bez
    potwierdzenia przez centrale ?
    To idz to banku z prawdziwym vip czy gold tam bedzie zawsze wszystko od
    razu, bez badania wiarygodnosci klienta :-) BTW zeby vip w pekao dostal
    karte shell musi wypelnic cala mase papierkow, zaswiadczen - jak kazdy
    szeregowy klient ... i co masz od razu ?

> [...]
    pozwoli mi na dużo
    > lepszą współpracę niż tym, którzy zmieniali w międzyczasie bank :-)

    LOL :-))) A na serio, wiesz dzialanie tego banku troche przypomina mi tpsa,
    ktora czeka z rozszerzaniem i unowoczesnianiem uslug oferty jak bedzie juz
    za pozno :-)) Zobacz konkurencje np. bzwbk, po uporaniu sie z ICBS beda o
    lata swietlne do przodu w porowaniu do pekao.
    Ps. BTW ja chcialbym zeby pekao wrocilo "do zywych", bo wtedy wzmocni sie
    konkurencja - mam nadzieje z korzyscia dla klientow.
    pzd

  • 26. Data: 2002-06-03 18:03:08
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    > A to dlaczego ?
    > Grzegorz

    Coz, prawda czasem boli.

    MichalL

  • 27. Data: 2002-06-03 18:18:10
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Coz, prawda czasem boli.

    Nie rozumiem- Twój przedpiszca napisał, że vip w pekao to nieporozumienie nie
    uzasadniając.
    Ja sobie napiszę, że vip w pkobp to nieporozumienie i tez nie będę uzasadniał.
    A, że Ciebie coś boli, to ja w tym nie mam winy.
    Grzegorz

  • 28. Data: 2002-06-03 18:26:12
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > karte shell musi wypelnic cala mase papierkow, zaswiadczen - jak kazdy
    > szeregowy klient ... i co masz od razu ?

    Nie- centrala nie decyduje o przyznaniu kredytu- o tym decyduje dyrektor oddziału :-)
    A że musze wypełnić papierki, żeby dostać shella ? Jak na razie to nie jest powód,
    żeby
    opóścić bank i zacząć od nowa w jakimś innym.

> [...]
    > za pozno :-)) Zobacz konkurencje np. bzwbk, po uporaniu sie z ICBS beda o
    > lata swietlne do przodu w porowaniu do pekao.

    Zobaczymy tylko, czy do tego czasu będą mieli klientów na tyle dużo żeby stanowić
    konkurencję dla Żubra.

    > Ps. BTW ja chcialbym zeby pekao wrocilo "do zywych", bo wtedy wzmocni sie
    > konkurencja - mam nadzieje z korzyscia dla klientow.

    W Polsce konkurencja ? Chyba równanie do szeregu, bo jakoś i mbank i multi nie
    zachwycają
    niczym szczególnym poza dobrze działającym w sieci pr.

    Grzegorz

  • 29. Data: 2002-06-03 18:47:01
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > :-)) Chyba odbierasz to zbyt personalnie.

    Wyjmując tekst staraj się to robić tak, żeby miało to sens- bo to zdanie i komentarz
    nie
    oddaje tego co napisałem, a świadczy jedynie o
    braku zrozumienia tegoz sensu.

    Grzegorz

  • 30. Data: 2002-06-03 19:22:12
    Od: "theo" <t...@i...pl>

    zapraszam do raiffeisen bank niedługo rusza program club banking
    Użytkownik "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it> napisał w wiadomości
    > Byłbym wdzięczny za podzielenie się wrażeniami z użytkowania kont
    > określanych jako VIP, personal banking itd. Chodzi mi o konta do obsługi
    > których przydzieleni są tzw. opiekunowie klienta, obsługa personal banking
    > itd. Czy jako korzystający z ich pomocy odnosicie wrażenie, że wiedzą i
    > potrafią więcej niż dysponenci pracujący przy obsłudze "zwykłych"
    klientów?
    > Wdzięczny byłbym zwłaszcza za opinie korzystających z konta VIP w ING
    Banku