  • 1. Data: 2002-06-02 15:42:13
    Temat: Konto walutowe w ING
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    ING BSK od 01.06 wycofuje się z pobierania opłaty za prowadzenie kont
    walutowych, lecz min. saldo od którego naliczane są odsetki to 250 EUR i 250
    USD.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.

  • 2. Data: 2002-06-02 15:49:22
    Temat: Re: Konto walutowe w ING
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > ING BSK od 01.06 wycofuje się z pobierania opłaty za prowadzenie kont
    > walutowych, lecz min. saldo od którego naliczane są odsetki to 250 EUR i 250
    > USD.

    Hehe, do tej pory chyba to kosztowalo 5 zl/msc :-))
    Czekam az Multi to zrobi...

  • 3. Data: 2002-06-03 09:53:28
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > ING BSK od 01.06 wycofuje się z pobierania opłaty za prowadzenie kont
    > walutowych, lecz min. saldo od którego naliczane są odsetki to 250 EUR i
    250
    > USD.

    a trezba bylo je wprowadzac 1 stycznia ? Ciekawe ilu klientow stracili
    dzieki temu "cudownemu" pomyslowi wprowadzenia oplat..? Ja w kazdym razie w
    styczniu zamknalem oba konta walutowe i nie zamierzam wracac...

    D.

  • 4. Data: 2002-06-03 12:29:42
    Od: Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>

> [...]
    > dzieki temu "cudownemu" pomyslowi wprowadzenia oplat..? Ja w kazdym razie w
    > styczniu zamknalem oba konta walutowe i nie zamierzam wracac...

    1 stycznia to się dowiedziałem, że właśnie za grudzień pobrali ...
    Dzięki temu pozbyli się prawie wszystkich kont walutowych.
    Teraz już nikt nie będzie ufał w ING w bezpłatne konta walutowe.

    Jarek

  • 5. Data: 2002-06-03 12:40:53
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@u...lublin.pl>

    Dave wrote:

> [...]
    > dzieki temu "cudownemu" pomyslowi wprowadzenia oplat..? Ja w kazdym razie w
    > styczniu zamknalem oba konta walutowe i nie zamierzam wracac...

    Ja założyłem w sylwestra u nich konto walutowe w EUR co by się pozbyć
    100 DEM, a tam nie wymagali minimalnej wpłaty i do tego mieli w miarę
    dobre %%. Na początku marca wyczytałem na grupie, że w ING są prowizje
    za prowadzenie kont walutowych. Patrzę na ich strony w pdfowy cennik,
    q...wa - prawda! Na wyciągu za luty jest już potrącona prowizja. Wq..lem
    się strasznie, pojechałem do oddziału i pytam się co jest grane, czego
    nikt nie uprzedził. Baba zza lady mówi, że prowizje wprowadzili już w
    grudniu, ale ponieważ nie uprzedzili klientów, więc w ramach promocji do
    stycznia nie pobierali. No to ja wypłaciłem wszystko, zlikwidowałem
    rachunek (pobrali mi jeszcze za marzec!!!) i namachałem reklamację na
    całą stronę A4, no i po tygodniu miałem na moim ekstrakoncie +10,00. Ale
    ilu ludków dało się orżnąć???

    Przemek

  • 6. Data: 2002-07-12 05:09:32
    Od: Kiki <K...@k...com>

    On Sun, 2 Jun 2002 17:42:13 +0200, "Amehat"
    <a...@a...net.pl> wrote:

    >ING BSK od 01.06 wycofuje si? z pobierania op?aty za prowadzenie kont
    >walutowych, lecz min. saldo od którego naliczane s? odsetki to 250 EUR i 250
    >USD.

    Gdzie to jest potwierdzone na ich stronie www?

    Wedlug ostatniej listy oplat z 1 marca 2002
    http://www.ing.pl/u235/navi/49437
    to darmowe jest jedno konto walutowe. Kazde nastepne kosztuje 5 zl
    miesiecznie.
    Pozatym tylko jedna wyplata miesieczna jest drmowa. Kazda nastepna
    10zl.