  • 11. Data: 2002-06-02 20:41:57
    Temat: Re: konta VIP, personal banking itd.
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 2 Jun 2002 21:48:18 +0200, g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)
    wrote:

    >http://www.pb.pl/printart.asp?id=151938 - Citibank

    "W dodatku przez specjalnie wydzieloną linię z łatwym do zapamiętania
    - według pracowników banku - numerem 0800 22 GOLD, pod którym czas
    oczekiwania na połączenie z doradcą nie może przekroczyć 10 sekund."

    :-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-06-02 20:53:19
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mów za siebie. Ja tam sobie chwalę.
    >W tych wyższych opłatach mam zawarte ubezpieczenie
    > (allianz),

    Z franczyzą 50% ! ROTFL. To znaczy lekarz musi ocenic twoj ubytek na zdrowiu
    na co najmniej 50% zebys cokolwiek dostal. Poza tym ubezpieczenie jest też
    dodawane do "zwyklych" rachunkow.

    > teleserwis,

    ale bez internetu, jak na VIP to zadna atrakcja. do Eurokonta Plus dodaja za
    2,5 zl.

    >televip,

    Co to jest ?

    >bezkolejkową obsługę w centrum dla vipów,

    To zalezy od oddzialu. U mnie trzeba bylo sie umawiac na godzine, bo
    wczesniej siedzialo sie lub stalo w kolejce dla VIP-ow. Podziekowalem.

    >przy kasie też

    Tak, pod warunkiem ze akurat w kolejce do kasy nie stoi 10 VIP-ow.

    > :-).

    :-)))))))

    > Ale co do tematu, to imo nie ma tam takich doradców, którzy tak naprawdę
    rzetelnie znaliby
    > się na rzeczy. Z drugiej strony wcale się nie dziwię, bo oni są
    pracownikami banku, a nie
    > klienta ;-)

    A powinni byc. To ma byc VIP. Co mnie rozbawilo - na poczatku dzialania
    konta VIP w sali do ich obslugi lecial Szopen, chyba dla nadania powagi. W
    PKO pewnie puszczaja plyte z filmu "Pragnienie milosci" ?

    MichalL

  • 13. Data: 2002-06-03 04:29:02
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Z franczyzą 50% ! ROTFL. To znaczy lekarz musi ocenic twoj ubytek na zdrowiu
    > na co najmniej 50% zebys cokolwiek dostal. Poza tym ubezpieczenie jest też
    > dodawane do "zwyklych" rachunkow.

    Pokaż mi bank, który daje ubezpieczenie gdzie nie ma kruczków ?
    Ja to traktuje raczej jako coś dodatkowego i nie martwi mnie to zbytnio. Dobre
    ubezpieczenie mam gdzie indziej.

    > ale bez internetu, jak na VIP to zadna atrakcja. do Eurokonta Plus dodaja za
    > 2,5 zl.

    Internet jest w planach- poza tym internet mam w pozostałych kontach ;-) Zgadza się,
    ale
    e-plus kosztuje 8zł+2.5 za teleserwis=10,5 lepiej dołożyć te półtorej złotego i miec
    pewne
    "przywileje" choćby przy kasie ;-)

    > Co to jest ?

    Obsługa przez telefon. Takie zlecanie wykonywania operacji bezpośrednio opiekunowi
    rachunku, lub jego automatycznej sekretarce.

    > To zalezy od oddzialu. U mnie trzeba bylo sie umawiac na godzine, bo
    > wczesniej siedzialo sie lub stalo w kolejce dla VIP-ow. Podziekowalem.

    Znaczy jak, przeszkadza Ci umawianie się na godzinę ? Toś nie vip, tylko zwykły
    klient ;-)
    Poza tym u mnie nie ma kolejek, a z drugiej strony nie bardzo chce mi się rozmawiać z
    nie
    swoim doradcą.

    > Tak, pod warunkiem ze akurat w kolejce do kasy nie stoi 10 VIP-ow.

    I akurat obok nie pędzi stado słoni...
    Na pewno często zdarza się, że przy kasie stoi pełno vipów. Jak mówił gustlik "jedzie
    mi
    tu czołg ?" Jeden jedyny raz musiałem skorzystać z przywileju bezkolejkowej obsługi
    przy
    kasie i byłen sam jeden. A wiesz czemu? Bo kasa dla vipów była akurat nieczynna-
    sobota
    (żeby było jasne). Z drugiej strony staram się rozliczać przelewami i naprawdę rzadko
    potrzebuję kasy w sensie fizycznym.

    > A powinni byc. To ma byc VIP. Co mnie rozbawilo - na poczatku dzialania
    > konta VIP w sali do ich obslugi lecial Szopen, chyba dla nadania powagi. W
    > PKO pewnie puszczaja plyte z filmu "Pragnienie milosci" ?

    W obsłudze konta prestiż, to chyba są tacy jakich byś chciał, ale tutaj ...
    Z tą myzyką, to rotfl :-))
    Grzegorz

  • 14. Data: 2002-06-03 04:29:43
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Co to jest TeleVIP? Obsługa przez telefon?

    Tak.
    Grzegorz

  • 15. Data: 2002-06-03 06:30:40
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    > Pokaż mi bank, który daje ubezpieczenie gdzie nie ma kruczków ?
    > Ja to traktuje raczej jako coś dodatkowego i nie martwi mnie to zbytnio.
    Dobre
    > ubezpieczenie mam gdzie indziej.

    To nie pisz, ze to jest zaleta. Raczej bajer. Kilka lat temu ubezpieczenie
    do rachunku w Pekao bylo sensowniejsze. No ale wtedy bank nie mial takich
    zyskow. I zmniejszajacej sie liczby klientow.

    > Internet jest w planach-

    Od dwoch lat. Kiedy realizacja ?

    > Znaczy jak, przeszkadza Ci umawianie się na godzinę ? Toś nie vip, tylko
    zwykły klient ;-)

    Przeszkadza. Sprawy w banku zalatwiam w wolnym czasie, a nie dopasowuje
    calego tygodnia do banku. Dlatego wole internet i mozliwosc zalatwienia
    wszystkiego w nocy. Wtedy mam czas dla banku.

    > Na pewno często zdarza się, że przy kasie stoi pełno vipów.
    W moim oddziale to norma.

    > Grzegorz

    MichalL

  • 16. Data: 2002-06-03 07:34:49
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it> napisał w wiadomości
    > Byłbym wdzięczny za podzielenie się wrażeniami z użytkowania kont
    > określanych jako VIP, personal banking itd. Chodzi mi o konta do obsługi

    zdecydowanie TAK

    Osobiście polecam PKO BP. BSK jest podobne, choć droższe.
    W moim mieście jeden i drugi personel dla VIP jest miły, uprzejmy,
    wyszkolony.

    PKO BP jest lepsze, bo tańsze (najtańsze na rynku) i występuje w każdej
    "wiosce" w Polsce. Z honorami tam też cię obsłuży lokalny naczelnik, jak nie
    mają "VIP room-u".

    Pekao VIP jest nieporozumieniem.
    Najlepiej dla VIP bodajże jest w BRE i Citi (ale w moim mieście te banki nie
    występują)

  • 17. Data: 2002-06-03 10:20:19
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > To nie pisz, ze to jest zaleta. Raczej bajer. Kilka lat temu ubezpieczenie
    > do rachunku w Pekao bylo sensowniejsze. No ale wtedy bank nie mial takich
    > zyskow. I zmniejszajacej sie liczby klientow.

    Dla mnie to zaleta, bo w innym banku za takowe musze ekstra płacić.

    > Od dwoch lat. Kiedy realizacja ?

    Pytanie skieruj do pekao ;-)

> [...]
    > calego tygodnia do banku. Dlatego wole internet i mozliwosc zalatwienia
    > wszystkiego w nocy. Wtedy mam czas dla banku.

    Bre- to chyba będzie najodpowiedniejszy bank dla Ciebie ;-)
    Masz takie wysokie wymagania, że nie wiem, czy wogóle znajdziesz jakikolwiek bank ;-)
    Wolisz internet mówisz ? Ja też- i dlatego mam inne konta internetowe. W dzień
    teleserwisem zlecam przelew do takiego dajmy na to mBanku i w nocy mogę sobie robić
    co
    chce. O pardon- jak nie mają akurat przetwarzania, co dla Ciebie mogłoby sie okazać
    niedogodnością nie do przejścia ;-)
    Echch... vipy- nikomu nie dogodzisz.
    Z drugiej strony masz televipa i proponuję spróbować tej usługi (przelewy fizycznie
    opuszczają bank i tak w dzień ;-).
    Z kolejnej strony, to uważam, że lepiej się umówić na godzinę niż przyjść znienacka
    do
    banku i pieklić się, że trzeba czekać- dla mnie to oczywiste i ja tak robię.
    Widzisz z banków to trzeba umieć korzystać i wykorzystywać wszelkie możliwości jakie
    dają
    w taki sposób, żeby bywać tam jak najmniej. No chyba, że masz wysokie wymagania-
    wtedy
    powinieneś się zainteresować e-prestiż. Tutaj pewnie dają większą swobodę męczenia
    doradców po nocy.

    > W moim oddziale to norma.

    Bo widzisz- vipy w pekao niestety to większość z łapanki przeprowadzonej jakieś dwa
    (rok
    ?) lata temu i najczęściej są to ludzie, którzy mają o sobie wysokie mniemanie (bo
    bank
    ich wyróżnił), a nie potrafiący korzystać z wszelkich usług jakie bank oferuje. Imo
    tutaj
    leży pies pogrzebany.
    Kończę już, te wywody, bo w świetle tego co napisałem nie mam ochoty na podejmowanie
    dalszej dyskusji z kimś, kto już z zasady jest nastawiony, że pekao to chała ;-).
    Nauczmy
    się wykorzystywać to co mamy do dyspozycji, a potem narzekajmy.
    Grzegorz

  • 18. Data: 2002-06-03 10:21:27
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Pekao VIP jest nieporozumieniem.

    A to dlaczego ?
    Grzegorz

  • 19. Data: 2002-06-03 11:16:51
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Od dwoch lat. Kiedy realizacja ?

    Bank pracuje nad alternatywnymi kanałami dostępu do usług
    bankowych. Trwa m.in. pilotaż systemu pełnozakresowej bankowości
    internetowej. Docelowo, do końca 2003 r., wszyscy klienci banku będą
    korzystać z nowoczesnego call-center, m-bankingu za pośrednictwem SMS oraz
    bankowości internetowej.

    koniec 2003r. ROTFL :-)))))

  • 20. Data: 2002-06-03 11:51:32
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Wolisz internet mówisz ? Ja też- i dlatego mam inne konta internetowe. W
    dzień
    > teleserwisem zlecam przelew do takiego dajmy na to mBanku i w nocy mogę
    sobie robić co chce.

    hehehe :-)) Ale dales przyklad :-))) Czy nie uwazasz, ze wygodniej bylo by
    miec dostep przez net do konta w pekao ? Ale to hihihihi :-)) za dwa lata
    :DDD
    pzd