    From: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konta VIP, personal banking itd.
    Date: Sun, 2 Jun 2002 22:53:19 +0200

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:addt7e$18s$1@news.tpi.pl...

    > Mów za siebie. Ja tam sobie chwalę.
    >W tych wyższych opłatach mam zawarte ubezpieczenie
    > (allianz),

    Z franczyzą 50% ! ROTFL. To znaczy lekarz musi ocenic twoj ubytek na zdrowiu
    na co najmniej 50% zebys cokolwiek dostal. Poza tym ubezpieczenie jest też
    dodawane do "zwyklych" rachunkow.

    > teleserwis,

    ale bez internetu, jak na VIP to zadna atrakcja. do Eurokonta Plus dodaja za
    2,5 zl.

    >televip,

    Co to jest ?

    >bezkolejkową obsługę w centrum dla vipów,

    To zalezy od oddzialu. U mnie trzeba bylo sie umawiac na godzine, bo
    wczesniej siedzialo sie lub stalo w kolejce dla VIP-ow. Podziekowalem.

    >przy kasie też

    Tak, pod warunkiem ze akurat w kolejce do kasy nie stoi 10 VIP-ow.

    > :-).

    :-)))))))

    > Ale co do tematu, to imo nie ma tam takich doradców, którzy tak naprawdę
    rzetelnie znaliby
    > się na rzeczy. Z drugiej strony wcale się nie dziwię, bo oni są
    pracownikami banku, a nie
    > klienta ;-)

    A powinni byc. To ma byc VIP. Co mnie rozbawilo - na poczatku dzialania
    konta VIP w sali do ich obslugi lecial Szopen, chyba dla nadania powagi. W
    PKO pewnie puszczaja plyte z filmu "Pragnienie milosci" ?

    MichalL