    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konta VIP, personal banking itd.
    Date: Mon, 3 Jun 2002 06:29:02 +0200

    > Z franczyzą 50% ! ROTFL. To znaczy lekarz musi ocenic twoj ubytek na zdrowiu
    > na co najmniej 50% zebys cokolwiek dostal. Poza tym ubezpieczenie jest też
    > dodawane do "zwyklych" rachunkow.

    Pokaż mi bank, który daje ubezpieczenie gdzie nie ma kruczków ?
    Ja to traktuje raczej jako coś dodatkowego i nie martwi mnie to zbytnio. Dobre
    ubezpieczenie mam gdzie indziej.

    > ale bez internetu, jak na VIP to zadna atrakcja. do Eurokonta Plus dodaja za
    > 2,5 zl.

    Internet jest w planach- poza tym internet mam w pozostałych kontach ;-) Zgadza się,
    ale
    e-plus kosztuje 8zł+2.5 za teleserwis=10,5 lepiej dołożyć te półtorej złotego i miec
    pewne
    "przywileje" choćby przy kasie ;-)

    > Co to jest ?

    Obsługa przez telefon. Takie zlecanie wykonywania operacji bezpośrednio opiekunowi
    rachunku, lub jego automatycznej sekretarce.

    > To zalezy od oddzialu. U mnie trzeba bylo sie umawiac na godzine, bo
    > wczesniej siedzialo sie lub stalo w kolejce dla VIP-ow. Podziekowalem.

    Znaczy jak, przeszkadza Ci umawianie się na godzinę ? Toś nie vip, tylko zwykły
    klient ;-)
    Poza tym u mnie nie ma kolejek, a z drugiej strony nie bardzo chce mi się rozmawiać z
    nie
    swoim doradcą.

    > Tak, pod warunkiem ze akurat w kolejce do kasy nie stoi 10 VIP-ow.

    I akurat obok nie pędzi stado słoni...
    Na pewno często zdarza się, że przy kasie stoi pełno vipów. Jak mówił gustlik "jedzie
    mi
    tu czołg ?" Jeden jedyny raz musiałem skorzystać z przywileju bezkolejkowej obsługi
    przy
    kasie i byłen sam jeden. A wiesz czemu? Bo kasa dla vipów była akurat nieczynna-
    sobota
    (żeby było jasne). Z drugiej strony staram się rozliczać przelewami i naprawdę rzadko
    potrzebuję kasy w sensie fizycznym.

    > A powinni byc. To ma byc VIP. Co mnie rozbawilo - na poczatku dzialania
    > konta VIP w sali do ich obslugi lecial Szopen, chyba dla nadania powagi. W
    > PKO pewnie puszczaja plyte z filmu "Pragnienie milosci" ?

    W obsłudze konta prestiż, to chyba są tacy jakich byś chciał, ale tutaj ...
    Z tą myzyką, to rotfl :-))
    Grzegorz