  • Data: 2016-09-17 22:40:53
    Temat: Re: kolejny SKOK pada
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-17 o 18:22, c...@g...com pisze:

    > Ech... Sami specjaliści od VAT. Artykuł prawidłowy (1993 jest datą wprowadzenia
    systemu przejściowego w UE, a nie w Polsce).
    Wyłudzenie nigdy nie jest od urzędu. I w sposób oczywisty bierze swój
    początek w obrocie UE.

    Wyłudzenie prawie zawsze jest od urzedu. Czy na etapie zwrotu czy
    niezapłacenia.
    Akurat gdybym miał rozkręcać taki biznes, to byłoby mi wszystko jedno
    gdzie kupuję,
    a obrót z UE najszybciej wyłapie trefnego nabywcę więc w sposób oczywisty
    jest to metoda, która skazana jest na najszybszą porażkę, ale daje zysk 23%
    na samym wstępie więc się opłaca.
    Prawdą jest natomiast efekt skali, bo w znanych przekrętach można było
    w łańcuchu kilku sterowanych podmiotów w krótkim czasie wygenerować
    milionowe obroty. Ciekawe czy prowadzą jakieś statystyki, którymi
    metodami wypływa więcej.