  • 1. Data: 2016-09-16 07:14:19
    Temat: kolejny SKOK pada
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/KNF-ustanowila-zarza
    dce-komisarycznego-w-SKOK-Profit-3586239.html

    KNF ustanowiła zarządcę komisarycznego w SKOK Profit w Rybniku
    - podała KNF w środowym komunikacie.

    Jakiś mikrus tym razem:

    http://wyborcza.biz/biznes/1,147872,20690769,zarzadc
    a-komisaryczny-w-kolejnym-skok-u-chodzi-o-skok-profi
    t.html

    Z informacji KNF wynika, że SKOK Profit z Rybnika ma zaledwie 1
    placówkę, 737 członków i 3,13 mln zł depozytów.

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 2. Data: 2016-09-16 11:13:03
    Temat: Re: kolejny SKOK pada
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    >http://www.bankier.pl/wiadomosc/KNF-ustanowila-zarz
    adce-komisarycznego-w-SKOK-Profit-3586239.html
    >KNF ustanowiła zarządcę komisarycznego w SKOK Profit w Rybniku
    >- podała KNF w środowym komunikacie.

    Ale cos mi sie tu nie zgadza.
    Bierecki stracil poparcie nawet w PIS ? Czy tylko likwiduje niepokorne
    kasy ?
    Czy co mial zabrac to zabral, teraz jest czas, aby BFG spokojnie
    pokryl straty ?

    No i ... BFG cos nie moze raportu rocznego za 2015 wyprodukowac.
    A liczylem, ze przeczytam tam ile syndycy upadlych kas i bankow
    wplacaja ...

    >Z informacji KNF wynika, że SKOK Profit z Rybnika ma zaledwie 1
    >placówkę, 737 członków i 3,13 mln zł depozytów.

    Trudno chyba z tego wyzyc. Zakladajac ze ma tez 3 mln kredytow, to
    przy 15% RRSO mamy 450 tys, niecale 40 tys miesiecznie na wszystkie
    koszta.
    A jak stopy spadna do 10%, to na pensje prezesa nie starczy :-)

    I to wszystko przy zalozeniu, ze wszyscy dluznicy swoje kredyty
    grzecznie splacaja.

    J.

  • 3. Data: 2016-09-16 11:19:39
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 09/16/2016 06:13 PM, J.F. wrote:
> [...]
    > kasy ?
    > Czy co mial zabrac to zabral, teraz jest czas, aby BFG spokojnie pokryl

    SKOKi wydojone, teraz koryto to cała Polska...

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 4. Data: 2016-09-16 13:09:57
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > SKOKi wydojone, teraz koryto to cała Polska...

    O, to zupelnie jak za poprzednich rzadow. Tylko poprzednie nie doily
    SKOK-ow, tylko od razu reszte.

  • 5. Data: 2016-09-16 14:51:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 16 Sep 2016 13:09:57 +0200, brum napisał(a):

    > O, to zupelnie jak za poprzednich rzadow. Tylko poprzednie nie doily
    > SKOK-ow, tylko od razu reszte.

    Możesz podać jakieś przykłady?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

  • 6. Data: 2016-09-16 15:21:45
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Możesz podać jakieś przykłady?

    "Przejsciowy-chwilowy" VAT?

  • 7. Data: 2016-09-16 16:04:20
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 09/16/2016 10:21 PM, brum wrote:

    > "Przejsciowy-chwilowy" VAT?

    O to chodzi?

    http://www.pb.pl/4056188,85082,plaga-wyludzen-vat-w-
    polsce-jest-bezkarna

    RN: Źródłem obserwowanych dzisiaj w całej Europie patologii są
    zasady opodatkowania transakcji wewnątrzunijnych: ta sama
    transakcja w kraju wysyłki jest opodatkowana 0-proc. stawką VAT
    jako wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów (WDT), a w kraju
    zakończenia transportu jako wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów
    (WNT), które jest rozliczane wyłącznie w deklaracji. W efekcie
    nabywca płaci dostawcy jedynie kwotę netto. Oszust nie rozlicza
    podatku z urzędem skarbowym, czyli nie ma potrzeby odzyskiwania
    podatku VAT zapłaconego kontrahentowi w cenie. Przed 1993 r.
    transakcje tego typu były traktowane jak import, co oznaczało
    większą kontrolę nad przepływem towarów. Wprowadzając obecny
    system w 1993 r., mówiono, że będzie to system przejściowy, na
    4 lata. Funkcjonuje jednak do dziś. W Brukseli trwają prace nad
    zastąpieniem go rozwiązaniami, które pozwolą wyeliminować tego
    rodzaju nieprawidłowości.

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 8. Data: 2016-09-16 16:17:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >większą kontrolę nad przepływem towarów. Wprowadzając obecny
    >system w 1993 r., mówiono, że będzie to system przejściowy, na

    Ale na etapie transakcji unijnych jest pelna kontrola przez system
    VIES.
    I niejednokronie US firme do wyjasnien wzywal, jak sie cos po obu
    stonach nie zgadzalo.

    Wiec albo to inna firma nie placi, albo US nie ma kontroli miedzy VIES
    a deklaracjami, albo problem w ogole jest gdzie indziej.

    J.

  • 9. Data: 2016-09-16 17:17:24
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > O to chodzi?

    Tak, dokladnie o to:
    http://niewygodne.info.pl/artykul6/02720-Mija-5-rocz
    nica-podniesienia-stawek-VAT-przez-Tuska.htm

  • 10. Data: 2016-09-16 18:27:12
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 09/17/2016 12:17 AM, brum wrote:

    > Tak, dokladnie o to:
    > http://niewygodne.info.pl/artykul6/02720-Mija-5-rocz
    nica-podniesienia-stawek-VAT-przez-Tuska.htm

    No, ja się zgadzam że PO dali ciała i nie potrafili zreformować
    górnictwa, mundurowych emerytur 35 latków i zerwać pępowiny z Kościołem,
    która wysysa z naszego kraju miliardy rocznie.

    I między innymi stąd podwyżka VAT, bo z czegoś trzeba płacić za sypanie
    pieniędzy do czarnych dziur, mundurowych darmozjadów i utrzymywanie
    Watykanu.

    Ale stawianie na tej samej półce przekrętu ze SKOKami i podwyższonego
    VATu (a czy i PiS nie naobiecywał, że obniży zaraz po wyborach?) jest
    kuriozalne.

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com