  • Data: 2016-09-17 03:55:19
    Temat: Re: kolejny SKOK pada
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/17/2016 02:37 AM, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    nica-podniesienia-stawek-VAT-przez-Tuska.htm

    > PiS wiele rzeczy obiecywal, jak widac 500 dotrzymal

    Gierek też fajnie naobiecywał, i przez 5 lat był bal na Titanicu... a
    potem nie było Gierka, ale długi zostały.

    > gornikow zwalnia,

    G. zwalnia. Zwalniają się oni sami praktycznie od upadku komuny (w
    sensie, więcej odchodzi niż zatrudnia się nowych), i po prostu w roku
    2016 ten proces został kontynuowany identycznie jak w latach poprzednich.

    Jakąś nierentowną kopalnię zamknęli? Na razie jedyne co spowodowali, to
    drenaż finansów zyskownych spółek państwowych do kopalnianych molochów.
    Co spowodowało przecenę państwowych firm na giełdzie mniej więcej o
    połowę, choć wzrósł kurs jednej firmy górniczej - doprawdy "genialny ruch".

    Przyszli emeryci są miliardy w plecy.

    > mundurowych ... chyba przetrzepie

    PO też obiecywał, i g.... zrobili. PiS nawet chyba nie obiecywał, że się
    weźmie za mundurowych.

    > czarnym mundurowym dosypie ?

    Już dosypuje.

    > A "okradzenie" OFE ?

    Też efekt braku jaj i braku reform rzeczy wymienionych wcześniej
    (35-latkowie na emerytyrze, nierentowne kopalnie, finansowanie
    Watykanu/Bizancjum).

    Ale również stawianie przetransferowania obligacji państwowych z OFE na
    finansowanie wydatków państwa, z aferą SKOK, gdzie zostały ukradzione
    miliardy i spłacone z naszych podatków - jest kuriozum.

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com